مشروح اخبار


» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:جریان سازی قرآنی در بعد تربیتی نسل نوجوان جامعه اثرگذار است



درخشان حضور نوجوانان و جوانان در مجالس و محافل قرآنی را برای پیشرفت در همه زمینه ها موثر دانست و گفت: جریان سازی قرآنی در بعد تربیتی نسل نوجوان جامعه اثرگذار است.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان امروز به همراه معاون قرآن و عترت اداره کل از موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام صادق علیه السلام یاسوج دیدن کردند.

«امین درخشان» در این بازدید با حضور در موسسه فرهنگی، قرآن و عترت حضرت امام صادق علیه السلام از روند فعالیت های این موسسه بازدید کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از فضای معنوی و قرآنی حاکم بر این موسسه، افزود: حضور نوجوانان و کودکان در فضای سراسر نورانی و قرآنی بهترین راه و مسیر برای آینده آن ها است.
وی حضور در کلاس‌های قرآنی را از نظر بعد تربیتی آن برای آینده روشن نسل جوان و نوجوان جامعه موثر ارزیابی کرد و ادامه داد: حضور در مجالس و محافل قرآنی برای پیشرفت تحصیلی و همچنین پیشرفت در همه زمینه ها اثرگذاری فراوانی برای افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان خواهد داشت.
درخشان نگاه به فعالیت‌های قرآنی را یک نگاه باور مدارانه برای نقشه راه این اداره کل در رویکرد جدید دانست و بیان کرد: هدف گذاری مشخصی برای تقویت فعالیت‌های قرآنی در سال آینده خواهیم داشت که انشاالله بتوانیم یک جریان سازی قرآنی در سطح استان ایجاد کنیم.
گفتنی است در این دیدار، سید محمد ظاهر سیاوش، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام صادق علیه السلام شهر یاسوج گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این موسسه در طول سال ارائه کرد.



تاریخ انتشار : 12 اسفند 1400, 11:25



» اخبار مرتبط:

  • هفته قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد با 8 جشنواره در 15 گرایش در بستر فضای مجازی برگزار می شود
  • همایش بزرگ تجلیل از فعالان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • دیدار فرماندار شهرستان لنده با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
  • تحصیل معرفت نسبت به آموزه‌های قرآنی زمینه ساز دستیابی به جامعه‌ای سالم است
  • جشن رمضان با رویکرد (قرآن و عترت) درشهرستان کهگیلویه برگزار می شود/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟