مشروح اخبار


» پست جدید برای غلامحسین الهام




قراردادي شدن نيروهاي شركتي؛ ماموريت فوري الهام
راک نیوز- رييس‌جمهور در تصميمي تازه معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست‌جمهوري را تغيير داد. بر اين اساس غلامحسين الهام به اين سمت برگزيده شده تا ابراهيم عزيزي، معاون سابق توسعه مديريت و سرمايه انساني به رياست مركز هماهنگي نهادها و مشاورت رييس‌جمهور منصوب شود.

alt

الهام كه براي مدت‌ها پس از جدايي از دولت، تنها مشاور حقوقي رييس‌جمهور بود حالا پس از احراز پست سخنگويي دولت به معاونت رياست جمهوري نيز رسيد. در اين شرايط، عزيزي كه خردادماه امسال جايگزين لطف‌الله فروزنده در اين معاونت شده بود، به مشاورت رييس‌جمهور رسيد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري در بخشي از حكم محمود احمدي‌نژاد براي غلامحسين الهام آمده است: «توجه ويژه به سرمايه انساني، اصلاح رويه‌هاي اداري و ساختار سازماني و استفاده كامل از ظرفيت شوراي عالي اداري و تكميل ظرفيت‌هاي پذيرش نيروي انساني، تعيين تكليف تغيير وضعيت استخدامي و قراردادي شدن نيروهاي شركتي از جمله ماموريت‌هاي مهم و فوري جنابعالي است.» همچنين در حكم دیروز به پايان يافتن حكم مشاور حقوقي الهام كه در مردادماه 89 صادر شده بود اشاره شده است. اين حكم مربوط به زماني است كه الهام با فعاليت در جبهه پايداري براي مدتي از دولت فاصله گرفته بود.
دوری بیشتر عزیزی از احمدی‌نژاد
در حکم دیگر احمدی‌نژاد که دیروز برای ابراهیم عزیزی صادر شده، آمده است: «با تقدير و تشكر فراوان از زحمات و خدمات شما در سمت «معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور» به اين ‌وسيله جنابعالي را به سمت «مشاور رييس‌جمهور و رييس مركز هماهنگي نهادها» برمي‌گزينم. اميدوارم با توكل بر خدا و با استفاده از همه ظرفيت علمي و تجربيات گرانقدر، همچون گذشته در ارائه مشورت‌هاي سودمند و ايجاد هماهنگي لازم موفق باشيد.»
عزیزی که تا قبل از انتصاب به سمت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خردادماه، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی احمدی نژاد بود، حالا به طور رسمی از حلقه نخست رییس‌جمهور خارج شده است. هرچند از همان خردادماه گفته می‌شد که او از تغییر پستش در دولت گلایه دارد و مدتی هم به دلیل همین گلایه‌ها در معاونت جدیدش بر سر کار حاضر نشده است. 




تاریخ انتشار : 7 دی 1391, 08:59



» اخبار مرتبط:

  • تغيير ساعات اداري ماه رمضان
  • محکوميت فرد ارسال‌کننده پيامک موهن عليه رييس‌جمهور
  • اقدام‌عجیب‌برای‌ماندن‌احمدی‌نژاد در پاستور
  • انتصاب رييس جدید جمعيت هلال احمر
  • نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟