مشروح اخبار


» همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود



رئیس اداره آموزش،نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.

رئیس اداره آموزش،نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.



به گزارش راک نیوز ،بهنام صمدی فرد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛تشویق و تجلیل از نخبگان موجب ترویج و تقویت نخبه پروری در جامعه است و ارج نهادن به نخبگان موجب پرورش استعدادها می شود.



وی افزود ؛به منظور ارتقای سطح دانش نخبگان شاهد و ایثارگر این همایش در روز چهارشنبه 18 اسفند ماه سال جاری راس ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد.



رئیس اداره آموزش،نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر با اشاره به اینکه این همایش در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می گردد ،گفت؛در این همایش از ۲۱ نخبه شاهد و ایثارگر که در سال ۱۴۰۰ دارای آثار و دستاوردهای بودند تجلیل بعمل خواهد آمد.


صمدی فرد در ادامه افزود ؛این همایش با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان،هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دکتر پارسیان نژاد مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1400, 13:10



» اخبار مرتبط:

  • گردهمایی توانمند سازی شغلی و آموزش های اشتغال ویژه قشر شاهد و ایثارگر در شهر دهدشت/زمان و مکان
  • همایش ((تکیه بر شناخت))برسی تاثیرات مخرب اختلال استرس پس از سانحه«ptst» بر آسیب دیدگان جنگی در شهر دهدشت برگزار می شود
  • وزیر آموزش و پرورش از خانواده معلم فداکار (چاروسا)کهگیلویه ای تقدیر کرد
  • جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه در بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد/تصاویر
  • انجمن هم اندیشی فرهیختگان برگزار میکند؛سیزدهمین نشست و "همایش روز دانشجو" باحضور *آیت الله ملک حسینی* در دانشگاه تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟