مشروح اخبار


» توسعه و بهبود خدمات و فرآیندهای سازمان بیمه سلامت در سال 1401 / لزوم اجرای نسخه نویسی الکترونیک در موسسات درمانی کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد، عملکرد کارکنان بیمه سلامت در سال 1400 را مطلوب دانست و گفت: در سال 1401 توسعه و بهبود خدمات و فرآیندهای سازمان بیمه سلامت را داریم.

غلام‌رضا کاظمی ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و مطلوب دانستن عملکرد کارکنان بیمه سلامت در سال 1400، بر انجام و لزوم استمرار صد درصدی اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سطح موسسات درمانی استان تاکید کرد.
 وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات موسسات درمانی در حوزه بستری تا آذر ماه و در بخش سرپائی و دارویی استان تا دی ماه 1400 است، عنوان کرد: پرداخت علی الحساب مرکز جامع خدمات درمانی روستایی شهرهای زیر بیست هزار نفر تحت نظر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در بخش صندوق تا بهمن ماه 1400 انجام شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان اظهار امیدواری کرد با تدابیری که دولت جدید در زمینه استقرار نظام پزشک خانواده و همچنین توجه به وضعیت درمانی محلات کم برخوردار و ارتقاء ساختار خدمت رسانی الکترونیک انجام داده است، فرآیندهای سامان بیمه سلامت گامهای تعالی خدمت رسانی را با سرعت بیشتر در سطح جامعه بپیماید.
وی تصریح کرد: تلاش داریم که شهروندانی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای می باشند خود و خانواده هایشان به صورت رایگان تحت پوشش قرار گیرند و از خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت بهره مند شوند.
کاظمی ضمن تبریک پیشاپیش سال 1401، گفت: از تلاش کلیه خبرنگاران اصحاب رسانه و خبرگزاریها جهت انتشار اخبار و آگاهی بیمه شدگان در سال جاری، با اداره کل بیمه سلامت استان همکاری خیلی خوبی داشته اند ، تقدیر و تشکر  می‌کنیم و از خداوند سبحان توفیقات روز افزون برایتاشان آرزومندیم



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1400, 12:07



» اخبار مرتبط:

  • 460 مرکز در کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت و طرح پزشک خانواده طرف قرار داد هستند
  • مدیرکل جدید بیمه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
  • بهره مندی تمامی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پوشش بیمه ای
  • "طرح ارزشمندی سازمان های طرف قرار داد با بیمه سلامت اجرا شد"
  • جزییات استخدام در سازمان بیمه سلامت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟