مشروح اخبار


» عصر امروز صورت می گیرد افتتاح نمایشگاه بزرگ قرآنی با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد



آئین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» عصر امروز با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.

آئین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» عصر امروز با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز، «امین درخشان» امروز در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج برپا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در قالب ۲۲ غرفه با موضوعات قرآن و عترت به نمایش در می آیند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب و ارزشمند سپاه فتح استان در زمینه برپایی این نمایشگاه، یادآور شد: آئین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» ساعت ۱۸ امروز ۲۹ بهمن ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولانی استانی و شهرستان بویراحمد جلوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
درخشان با اشاره به پیش بینی غرفه رسانه ای در این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه «بهار ضیافت» در دو بخش نمایشگاه علوم قرآنی، محصولات فرهنگی و برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1401, 12:02



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: جریان سازی قرآنی در مناطق مختلف استان با برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی/ برگزاری نمایشگاه بهار ضیافت در یاسوج
  • دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ آبان افتتاح می شود
  • نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد بهمن ماه برپا می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود