مشروح اخبار


» برپایی پایگاههای جذب حامی در شبهای قدر کهگیلویه و بویراحمد



کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور جلب مشارکت های مردمی در استان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین پایگاههای جذب حامی در محل های برگزاری مراسم شب های قدر برپا می شود.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدامدیرکل و سیمای مرکز استان، گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و به خصوص در شب های قدر حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین است.
وی با بیان اینکه بیش از 9 هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند، گفت: بیش از 11 هزار حامی و خیر نیکوکار سرپرستی این فرزندان را عهده دار هستند.
مبشری با اشاره به سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین، گفت: سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین استان، نسبت به سطح کشور پایین است و ما انتظار داریم با جذب حامی بیشتر، این سرانه افزایش یابد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های جشن رمضان امسال اجرای طرح هر کامند پنج حامی است که در قالب این طرح کارکنان این نهاد، هر کدام پنج حامی جدید به حامیان ایتام اضافه کنند.
مبشری گفت: در سال گذشته اجرای طرح هر کارمند یک حامی در دستور کار کمیته امداد بود که در قالب این طرح تمامی کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد حامی ایتام شدند.
مدیرکل کمیته امداد کمیته به برپایی پایگاههای جذب حامی برای ایتام اشاره کرد و گفت: در محل برگزاری مراسم مراسم شبهای قدر پایگاههای جذب حامی برپا می شود و مردم خیر و نیکوکار می توانند با مراجعه به این پایگاهها حامی ایتام و فرزندان محسنین استان شوند.
مبشری با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد، گفت: نیکوکاران همچنین می توانند از طریق سامانه  ekram.emdad.ir  ثبت نام و سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد را برعهده بگیرند.
وی به دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: اطعام نیازمندان از دیگر برنامه های این نهاد است که در این زمینه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 70 هزار پرس غذای گرم و 6 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1401, 10:15



» اخبار مرتبط:

  • حمایت ۶۹۶۸ حامی از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 10535 یتیم و فرزند محسنین
  • تشریح برنامه های ماه رمضان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد: ۷۰۰۰ نفر از فرزندان محسنین مددجویان استان بدون حامی هستند
  • 1200 یتیم کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت حامیان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟