مشروح اخبار


» نشست ستاد یادواره شهدای فدائیان اسلام با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر



با اشاره به لزوم تقویت فضای فرهنگی استان گفت: محورهای توسعه فضای فرهنگی شامل ایجاد فضای نشاط و شادابی، ساخت مساجد و مراکز فرهنگی، توسعه جلسات دینی، تقویت فضای فرهنگی مساجد، توسعه مسابقات و تبلیغات دینی و توسعه و ارتقای فعالیت‌های هنری مدارس و دانشگاه‌ها است.

 نشست ستاد یادواره شهدای فدائیان اسلام با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر.

به گزارش  راک  نیوز ،حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست با اعضای ستاد یادواره شهدای فدائیان اسلام گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه موظفند فضای مناسب فرهنگ دینی در شهر بوشهر ایجاد کنند بیان کرد: اهداف شهدای فدائیان اسلام ایجاد حکومت اسلامی در جامعه‌ای اسلامی بود که ما هم اکنون شاهد ادامه فعالیت‌های ایشان از سوی ادامه‌دهندگان راهشان هستیم.

موسوی نیا گفت: برای رسیدن به اهداف شهید سید مجتبی نواب صفوی و یارانش نیاز است تا هوشیاری و بصیرت در بین مردم جامعه اسلامی تقویت شود تا در مقابل ظلم ایستادگی کنند. هم اکنون فدائیان اسلام به عنوان پشتیبان مطلق ولایت تا زمان ظهور ولی عصر (عج) در مقابل استکبار مقاومت می‌کنند.

لزوم تقویت فضای فرهنگی استان بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به لزوم تقویت فضای فرهنگی استان گفت: محورهای توسعه فضای فرهنگی شامل ایجاد فضای نشاط و شادابی، ساخت مساجد و مراکز فرهنگی، توسعه جلسات دینی، تقویت فضای فرهنگی مساجد، توسعه مسابقات و تبلیغات دینی و توسعه و ارتقای فعالیت‌های هنری مدارس و دانشگاه‌ها است.

حجت الاسلام موسوی نیا با اشاره به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، تحقق اهداف راهبردی پیش‌بینی‌ شده را در گرو گام برداشتن در مسیر منویات رهبری دانست و ادامه داد: طی این مسیر مهم‌ترین دغدغه‌ی من در دوران مسئولیتم است.

وی افزود: مسئولان باید با حمایت های خود برای تقویت استعدادهای فرهنگی و دینی در استان تلاش کنند و در خصوص اجرایی کردن فعالیت های فرهنگی و سیاست‌های کلان نظام در استان اقدام کنند./مهر/



تاریخ انتشار : 11 دی 1391, 23:27



» اخبار مرتبط:

  • رصد و آسیب‌شناسی معضلات فرهنگی ضروری است
  • هر 3 روز یک پروژه عمرانی/عملکرد سال 90
  • نقش سازمان تبلیغات اسلامی در توسعه فرهنگ دینی راهبردی است
  • تحصیل معرفت نسبت به آموزه‌های قرآنی زمینه ساز دستیابی به جامعه‌ای سالم است
  • تقدیر آیت الله صفاری از عملکرد ومدیریت حجت السلام موسوی نیا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟