مشروح اخبار


» اعلام قیمت گوشت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد



قیمت گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش راک نیوز،سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان درنشست کارگروه تنظیم بازار گفت: این کارگروه با تشکیل جلسات اضطراری به اجرای هر چه بهتر طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها و همچنین مقابله با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها از سوی اصناف و بازاریان، کمک کرد.

روزبهان با بیان اینکه در این نشست میزان سود عمده‌فروشان و خرده‌فروشان، واحدهای صنفی مرغ فروشی شهر یاسوج و مصوبه کارگروه فرعی تنظیم بازار جهاد کشاورزی در خصوص افزایش نرخ گوشت قرمز گرم بررسی شد افزود: با رأی اعضاء با افزایش جزئی نرخ گوشت قرمز موافقت شد.
وی یادآور شد: در این جلسه قیمت هر کیلو گوشت بزغاله و برّه ۱۵۵ هزار تومان، گوشت بز و گوسفند ۱۱۵ هزار تومان، گوشت گوساله ۱۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گاو نیز ۱۱۵ هزار تومان تصویب شد.
وی تأکید کرد: با توجه به ادامه طرح مردمی سازی یارانه‌ها و شرایط خاص کشور، هیچ‌کدام از اتحادیه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها بدون طرح در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی، نباید کالا و خدمات خود را افزایش دهند.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در صورت مشاهده این موارد، با اعضاء هیئت‌مدیره آن اتحادیه‌ها برخورد قانونی می شود.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1401, 11:58



» اخبار مرتبط:

  • اعلام نرخ مصوب گوشت در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • با تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد/برخورد قاطع با قصابانی که نرخ را رعایت نکنند
  • برخورد قانونی با متخلفان افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار
  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه: قیمت اعلامی برای گوشت قرمز در چاروسا بالاست/باید تفاوتی میان قیمت‌ها در چاروسا و دهدشت باشد
  • خروج دام از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟