مشروح اخبار


» خروج دام از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/جزییات



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ممنوع بودن خروج دام و مرغ زنده در این استان خبر داد.


به گزارش راک نیوز " جعفر گوهرگانی صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: افزایش قیمت گوشت قرمز تا 70 هزار تومان سبب نگرانی‌های در بازار شده که باید در کمترین زمان ممکن این وضعیت ساماندهی شود.

وی با انتقاد از افزایش قیمت مرغ در استان عنوان کرد: طبق اعلام سراسری گوشت مرغ باید 9 هزار و 800 تومان فروش شود اما این نرخ در کهگیلویه و بویراحمد به 12 هزار و 200 تومان رسیده است.

گوهرگانی ابراز کرد: سازمان جهاد کشاورزی در دو روز آینده، آنالیز منطقی از قیمت هر کیلوگرم انواع گوشت را با احتساب سود تولیدکننده محاسبه کند تا بعد از آن قیمت برای مصرف‌کنندگان مشخص و اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قبل از هر تصمیم قانونی، حتی یک ریال هم نباید از قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت قرمز (بره) 54 هزار تومان بیشتر به فروش برسد.

گوهرگانی خطاب به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: حتی اگر گوشت در بازار هم یافت نشود اما اجازه فروش یک ریال بیشتر از 54 هزارتومان را ندهید و بلافاصله جریمه و تعطیل شوند.

وی تصریح کرد: مهرماه به پیشنهاد خود قصابان، قیمت گوشت قرمز مشخص شد اما متأسفانه اجرایی نشد و نباید بار دیگر اجازه افزایش قیمت آن هم به صورت خودسرانه را داد.

گوهرگانی خاطرنشان کرد: منتظر آنالیز قیمت از سوی سازمان جهاد کشاورزی هستیم و تا قبل از آن، اگر گوشت نباشد بهتر از این بوده که مردم این قیمت‌ها را تحمل کنند.

وی افزود: با همکاری دامپزشکی، پلیس، فرمانداری‌ها خروج دام و مرغ زنده ممنوع و با مجوز بهداشتی نیز ورود گوشت قرمز و سفید به داخل استان، آزاد شود.

گوهرگانی با بیان اینکه مسئولیت عدم رعایت قیمت‌ها در بازار با شخص مدیرکل صنعت و معدن است، تصریح کرد: به وظایف‌تان عمل کنید و گرانی را کنترل کنید و نگران کمبود گوشت در بازار نباشید، مطمئن باشید مردم برای سامان دادن به این قیمت‌ها همراهی می‌کنند و اگر چند روز هم گوشت در بازار نباشد بسیار بهتر از وضعیت موجود است.

 



تاریخ انتشار : 2 دی 1397, 11:45



» اخبار مرتبط:

  • با تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد/برخورد قاطع با قصابانی که نرخ را رعایت نکنند
  • قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد/جزییات
  • اعلام نرخ مصوب گوشت در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه: قیمت اعلامی برای گوشت قرمز در چاروسا بالاست/باید تفاوتی میان قیمت‌ها در چاروسا و دهدشت باشد
  • توزیع مرغ 4800 تومانی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟