مشروح اخبار


» سرپرست اداره ارشاد باشت خبر داد شعرخوانی شاعر باشتی در آئین بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر / ضرورت حمایت از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان باشت



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان باشت، شاعر باشتی اقدام به شعرخوانی کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان باشت، شاعر باشتی اقدام به شعرخوانی کرد.

به گزارش راک نیوز ،پرویز مددی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهارداشت: به مناسبت سوم خرداد ویژه برنامه‌ای در مصلی شهرستان باشت برگزار شد.
وی افزود: سخنران این ویژه برنامه حجت‌الاسلام طائب مسئول قرارگاه فرهنگی عمار بود و در این ویژه برنامه هما آذربخت شاعر باشتی با موضوع دفاع مقدس اقدام به شعرخوانی کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به وجود شاعران مطرح در این شهرستان، گفت: در این شهرستان شاعران خوب و مطرحی به ویژه در حوزه دفاع مقدس هستند که ضروری بوده از آن‌ها حمایت شود.
مددی بر حمایت از شاعران در شهرستان باشت تاکید کرد و افزود: این اداره در دوره جدید فعالیت خود حمایت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام /



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1401, 19:14



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب جدید در شهرستان باشت/سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد
  • سرپرست ارشاد باشت: آزمون پایان دوره خوشنویسی در باشت برگزار شد / کلاس‌های هنری در شهرستان باشت برگزار می‌شود
  • انتصابات گسترده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جشن غدیر اهالی فرهنگ و هنر گچساران برگزار می شود
  • رزمایش ۱۱۰ دسته رزمی سوم خرداد در گچساران برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟