مشروح اخبار


» پایان كنگره شعر عاشورایی سنندج/شاعره دهدشتی برترین شد



برترین های پنجمین كنگره سراسری شعر عاشورایی قروه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسوولان و شعرای آیینی كشور در تالار فردوسی این شهر معرفی شدند.در این کنگره شاعره دهدشتی مانند گذشته با ارائه ...

برترین های پنجمین كنگره سراسری شعر عاشورایی قروه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسوولان و شعرای آیینی كشور در تالار فردوسی این شهر معرفی شدند. altبه گزارش راک نیوز ، در پایان این كنگره و بر اساس رای هیات داوران، در بخش شعر عاشورایی شاعران بالای 30 سال، علیرضا اطلاقی از استان مركزی، سید محمد امین جعفری حسینی از استان فارس و احمد حسینی پورعلی از استان قم به ترتیب عناوین اول تا سوم را كسب كردند. 
در بخش شعر شاعران زیر 30 سال هم، علی اصغر شیری از قم مقام اول، حسن محمد زاده از اصفهان مقام دوم و محمد زارعی از استان مركزی مقام سوم را به خود اختصاص دادند. 
در بخش ویژه شهدای كردستان این كنگره نیز زهرا شعبانی از خوزستان در بخش فارسی، زینب اكبری از كرمانشاه در بخش كردی و علیرضا شیخ جعفری از كردستان در بخش تركی، حائز مقام های اول شدند. 
در بخش قطعه ادبی عاشورایی نیز، محمد صارمی شهاب از همدان، مصطفی توفیقی از خراسان رضوی و سیده فاطمه صداقتی نیا از كهكیلویه و بویر احمد به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند. 
در قرائت شعر عاشورایی نیز از منصور رضایی آدریانی از اصفهان، محمد عبدالملكی، شهرام منتشلو و احسان فریدونی هر سه از كردستان، علیرضا رجبعلی زاده از اصفهان، یزدان بابایی از كرمانشاه، رضا یزدانی از قم، امیر تفقدی از مركزی و فاطمه نانی زاد و سودابه مهیجی هر دو از تهران تجلیل شد. 
كنگره سراسری شعر عاشورایی قروه روز سه شنبه با حضور 331 شاعر از سراسر كشور و هزار و 100 اثر به سه زبان كردی، فارسی و تركی در قروه برگزار شد.

پایگاه خبری راک نیوز  کسب این رتبه را به این شاعره هم استانی،مردم  شعر دوست استان،جامعه اهل قلم وهمه ارادتمندان به عاشورا   تبریک وبرای ایشان    سریلندی وموفقیت از درگاه حضرت حق آرزومندیم

 م /خبرنگاران جوان



تاریخ انتشار : 14 دی 1391, 12:18



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره سراسری شعر انقلاب وبرتری شاعره دهدشتی
  • تندیس انتظار در دست شاعره دهدشتی/فاطمه صداقتی نفر اول
  • شاعره کهگیلویه و بویراحمدی رتبه اول کشور
  • جشنواره شعر زاگرس با معرفی برگزیدگان پایان یافت
  • برترينهاي جشنواره کشوري شعر« تمـدار بيت»
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟