مشروح اخبار


» اختلال در اینترنت هرمزگان/آیا لنگر وکشتی مقصرند!!



شبکه اینترنت در هرمزگان در حالی این روزها با مشکل مواجه شده که شرکت مخابرات ایران علت این مسئله را قطع فیبر نوری در خارج از کشور عنوان کرده است.

به گزارش راک نیوز ،اختلال در شبکه اینترنت هرمزگان این روزها بار دیگر برای مردم این استان مشکلاتی را ایجاد کرده و پس از گذشت حدود یک هفته هنوز این مشکل در هرمزگان پا برجاست.

سرعت کند و قطع و وصل شدن های مکرر شبکه اینترنت در حالی در هرمزگان ادامه داشته که این مسئله امروز به اوج خود رسید و بسیاری از کاربران اینترنت در هرمزگان را با مشکل مواجه کرد.

البته مشکل سرعت پایین اینترنت در هرمزگان، مشکل جدیدی نیست و کاربران هرمزگانی همواره با این مشکل مواجه بوده اند، اما این بار مشکل به مدت حدود یک هفته ادامه داشته و هنوز مسئولان شرکت مخابرات استان هرمزگان در این خصوص اظهار نظری نکرده اند.

اما شرکت مخابرات ایران طی پیامکی که چند روز گذشته برای تعدادی از مشترکان تلفن همراه ارسال کرده ضمن پوزش به علت اختلال پیش آمده در سرویس اینترنت، دلیل این مسئله را قطعی فیبر نوری در خارج از کشور عنوان کرده است.

همچنین این شرکت در پیامک خود اعلام کرده که اینترنت در سراسر کشور با اختلال همراه است.

حال که بیش از چهار روز از ارسال این پیامک گذشته اختلال در شبکه اینترنت هرمزگان به اوج خود رسیده و هیچ کس در این راستا پاسخگو نیست.

قطعی فیبر نوری دلیلی بوده که همواره برای قطعی اینترنت در ایران عنوان شده که این بار مطرح شده که این خطوط در خارج از کشور قطع شده است.

به هرحال اختلال در خطوط اینترنت این روزها بسیاری از امور در هرمزگان را با مشکل مواجه کرده و حتی خبرنگاران خبرگزاری های مختلف در هرمزگان نیز برای ارسال اخبار خود با مشکلاتی مواجه بودند. مهر




تاریخ انتشار : 15 دی 1391, 01:15



» اخبار مرتبط:

  • اختلال اینترنت در استان كهكلویه و بویر احمد هنوز مشكل قطع ارتباط اینترنتی رفع نشده است
  • موبایل در باران رفت!!/اختلال در تلفن هاي همراه جنوب کشور
  • کاهش سرعت اینترنت و باز نشدن برخی از سایت‌ها
  • پهنای باند اینترنت کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد
  • قطع و وصل مکرر اینترنت در شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟