مشروح اخبار


» پهنای باند اینترنت کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد



مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در یک مقطع در این استان به علت بدهی مخابرات این استان به شرکت دولتی زیرساخت پهنای باند در استان کهگیلویه و بویراحمد نصف شد که این موضوع موجب مشکلاتی برای مردم شده است.


 راک نیوز :مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک مقطع در این استان به علت بدهی مخابرات این استان به شرکت دولتی زیرساخت پهنای باند در استان کهگیلویه و بویراحمد نصف شد که این موضوع موجب مشکلاتی برای مردم شده است.

وی ادامه داد: نصف شدن پهنای باند اینترنت در این استان بدون هماهنگی و اطلاع مخابرات بوده و با همه پیگیری‌ها و التماس‌های ما این پهنا به حالت اول خود برنگشت تا اینکه به سختی موفق به پرداخت بدهی خود به این شرکت دولتی شدیم.

توکلی با بیان اینکه اکنون پهنای باند اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد به میزان قبلی خود برگشته است، گفت: بدهی مخابرات این استان به شرکت دولتی زیرساخت حدود 330 میلیون تومان بوده که پرداخت شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سرعت فعلی اینترنت در این استان مورد انتظار ما و مردم نیست، از خرید دستگاه روتر خبر داد و ابراز داشت: با خرید این دستگاه پهنای باند در استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.

توکلی با بیان اینکه به هیچ وجه از شرکت زیرساخت‌ها انتظار نداشتیم که پهنای باند را در استان محرومی چون کهگیلویه و بویراحمد کاهش دهد، یادآور شد: قطع دو روزه اینترنت در ماه گذشته در این استان به علت قطع فیبر نوری در نزدیکی‌های شهر اصفهان بود و این قطعی سراسری بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد: با خرید این دستگاه که حدود 250 میلیون تومان بوده بتوانیم خدمات مطلوبی را در موضوع اینترنت به مشتریان خود بدهیم.

وی برخورداری از اینترنت با سرعت مطلوب را خواست به حق مردم دانست و ادامه داد: با افزایش پهنای باند سرعت اینترنت به‌ویژه دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و علمی، ادارات، ارگان‌ها و جاهایی که به سرعت بالاتری از اینترنت نیاز دارند، افزایش خواهد یافت.



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1391, 09:00



» اخبار مرتبط:

  • فروش ADSL متوقف شد
  • اختلال در اینترنت هرمزگان/آیا لنگر وکشتی مقصرند!!
  • استفاده از اینترنت ملی از هفته آینده/ هشدار درباره اینترنت 1مگابیتی
  • قطعی بیش از 2400 تلفن ثابت یاسوج/علت سرقت سیم
  • اختلال اینترنت در استان كهكلویه و بویر احمد هنوز مشكل قطع ارتباط اینترنتی رفع نشده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟