مشروح اخبار


» ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای استقرار گروه جهادی الکفیل در استان تاکنون بیش از 600 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی این گروه جهادی بهره مند شده اند.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به مناسبت دهه پرفروغ امامت و ولایت گروه جهادی الکفیل با 150 پزشک و دندان پزشک به مدت پنج روز از 26 تا 30 تیرماه خدمات تخصصی رایگان به مددجویان این نهاد ارائه می دهند.
وی افزود:  در این اردوی جهادی تعداد 150 پزشک و دندانپزشک میزبان مددجویان کمیته امداد هستند و خدمات تخصصی رایگان را به آنها ارائه می دهند.
مبشری تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط گروه جهادی در این مدت انجام می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دو روز اول استقرار این گروه جهادی،بیش از 600 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات دندان پزشکی و دیگر پزشکان این گروه جهادی بهره منده شده اند، گفت: انتظار می رود تا پایان استقرار این گروه بیش از دوهزار مددجوی تحت حمایت این نهاد جهت دریافت خدمات مراجعه کنند.
مبشری تأکید کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان جهت بهره مندی از خدمات رایگان پزشکی و دندان پزشکی، می توانند تا روز پنج شنبه 30 تیر ماه به محل استقرار گروه جهادی الکفیل در اردوگاه فرهنگی تربیتی فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد واقع در جاده دهنو مراجعه کنند.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 28 تیر 1401, 11:57



» اخبار مرتبط:

  • بهره‌مندی 1082 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از خدمات حقوقی
  • ارائه 870 مورد خدمت حقوقی و قضایی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • اهداء 715 سری جهیزیه به زوج‌های مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی
  • ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ مشارکت پررنگ کمیته امداد در اردوی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم شهرستان چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟