مشروح اخبار


» معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان: انتشار کلیپ درگیری در یاسوج، کذب محض فضای مجازی/ هشدار به انتشار دهندگان/ شناسایی و معرفی به دستگاه قضایی مسببین در دستور کار پلیس فتا



به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و ملتهب نمودن فضای جامعه معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد از قدیمی بودن کلیپ منتشره در فضای مجازی و برخود قضایی با متنازعان خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و ملتهب نمودن فضای جامعه معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد از قدیمی بودن کلیپ منتشره در فضای مجازی و برخود قضایی با متنازعان خبر داد.

اسماعیل مسعودی کِوِشک با اظهار اینکه این کلیپ مربوط به درگیری چند جوان با زنجیر در یک سال پیش است، گفت: نزاع در کلیپ منتشره مربوط به سال گذشته بوده و با متنازعین برخورد قضایی و قانونی لازم انجام گرفته است.
مسعودی کِوِشک گفت: مردم به چنین جوسازی هایی در فضای مجازی توجه ننموده و از انتشار آن خودداری نمایند.
اسماعیل مسعودی کِوِشک در این زمینه اظهار داشت: در ساعات اخیر، کلیپی مبنی بر درگیری چند جوان که با زنجیر همدیگر را مضروب می نمایند، جدید نیست.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود:  از مردم خواهش می کنم که از انتشار چنین کلیپ هایی که موجب ترویج فرهنگ خشونت و ایجاد حس ناامنی در شهروندان می شود، خودداری نمایند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: با دستور قضایی، نیروهای انتظامی در پلیس فتا، شناسایی عامل یا عوامل و مسببین انتشار این کلیپ را در دست بررسی و اقدام دارند و برخورد قضایی لازم با انتشار دهندگان انجام خواهد گرفت.



تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401, 12:54



» اخبار مرتبط:

  • معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد: دستگیری ضارب سابقه دار در یاسوج
  • دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام خبر داد: دستگیری عامل انتشار فایل صوتی چرام
  • واکنش پلیس به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری مسلحانه در گچساران
  • هشدار دادستان مرکز استان به مخلان نظم و امنیت / دستگیری عاملین نزاع در میدان عدل یاسوج / اشد مجازات در انتظار اراذل و اوباش
  • ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:دستگیری و بازداشت 2 نفر از متهمان نزاع خیابانی در یاسوج متهمان به دنبال انتقام شخصی بودند بازنشر این فیلم‌ها، بازنشر خشونت در صورت مشاهده صحنه های درگیری تصاویر آن را به پلیس تحویل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟