مشروح اخبار


» بهترین گوشی های هوشمند PhoneArena Awards 2012



 به سبک هر ساله سایت فون آرنا به انتخاب بهترین و بدترین های هر بخش از دنیای ابزارهای موبایل پرداخته است.

 

تلنا: به سبک هر ساله سایت فون آرنا به انتخاب بهترین و بدترین های هر بخش از دنیای ابزارهای موبایل پرداخته است. در روز های آینده با برندگان و بازندگان این لیست در خدمت شما خواهیم بود. و امشب، بهترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۲.

 

Google Nexus 4

Nexus41-003-500px-narenji-ir.jpg

بهترین تلفن هوشمند امسال را می توان نکسوس 4 دانست که توسط ال جی ساخته شده و قلب تپنده آن خالص ترین نوع اندروید است. اسمارت فونی که همه چیز را برای اول شدن در گروه خود دارد. این اسمارت فون با ظاهری آراسته و زیبا و نمایشگری با کیفیت و خوب عرضه شده که توسط پردازشگر قدرتمندی همراهی می شود. و البته هیچ چیز مهمتر از این نیست که می توانید یک تلفن هوشمند اندرویدی قدرتمند با قیمت ۳۰۰ دلاری و بدون قرارداد اپراتور موبایل در اختیار داشته باشید. و اینجا است که ضریب ارزش به قیمت چنان بالا می رود که هیچ اسمارت فون دیگری به پای آن نمی رسد. مطمئنا نکسوس 4 گوگل یک موبایل عالی و بی نقص نیست، اما این بهترین اسمارت فونی است که با چنان قیمتی می توانید فعلا در بازار پیدا کنید.

 

Apple iPhone 5

2012-iphone5-gallery6-zoom-750x450-002-500px-narenji-ir.jpg

آیا واقعا لازم است درباره آیفون 5 صحبتی کنیم؟ این یک تلفن نیست، بلکه یک جایگاه سمبلیک است که تقریبا هر کسی از ۵ تا ۱۰۵ سال نام آن را شنیده و می شناسد. اما تنها دلیل انتخاب آن، محبوبیت و مردم پسندی نیست. آیفون 5 تلفن هوشمندی است که نسبت به مدل های قبلی اش بسیار نازک تر، سبک تر و سریع تر شده است. و البته صفحه نمایش ۴ اینچی آن با دوربین قوی ۸ مگاپیکسلی جایی برای صحبت باقی نمی گذارد. و آنچه این مجموعه را کامل می کند، تعلق آیفون 5 به اکوسیستم اپل است که امکان دسترسی به مجموعه وسیعی از اپلیکیشن ها، بازی ها و محتوای موجود در اپ استور اپل را فراهم می کند.

 

HTC Droid DNA

937-001-500px-narenji-ir.jpg

این تلفن هوشمند که در ژاپن با نام HTC J Butterfly و در بخشی دیگر از دنیا با نام HTC Butterfly شناخته می شود، یکی از ارزشمندترین دارایی های زرادخانه اندرویدی اچ تی سی به شمار می رود. شاید بتوان آن را اولین تلفن با نمایشگر 1080p دانست که وارد بازار شد و این کیفیت تصویر را به میدان رقابتی تازه برای ۲۰۱۳ تبدیل کرد. نمایشگر ۵ اینچی این اسمارت فون کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را برای تان فراهم می کند. چیزی که هنوز در برخی از تلویزیون های HD هم شاید دیده نشود. ممکن است برخی این میزان را بیش از حد و کشنده بدانند، اما مطمئنا 1080p گام بعدی تکامل تلفن های هوشمند است.

 

Samsung Galaxy S III

samsung-galaxy-s-iii-300512-005-500px-narenji-ir.jpg

بدون شک، این لیست بدون پرچمدار اندرویدی سامسونگ، گلکسی اس سوم ناقص خواهد بود. شاید برخی گلکسی نوت دوم را انتخابی شایسته تر برای این جایگاه بدانند. اما در حقیقت گلکسی اس 3 را بیشتر می توان یک تلفن همراه دانست تا نوت 2، که یک تبلت-تلفن است. با وجود اینکه زمان زیادی از عرضه این اسمارت فون می گذرد، Galaxy S III هنوز یکی از جذاب ترین و بهترین اسمارت فون های اندرویدی موجود است. و همچنین با فروش ۳۰ میلیون دستگاهی، یکی از پرفروش ترین آنها.

 

Nokia Lumia 920

Nokia-Lumia-920-vs-004-500px-narenji-ir.jpg

این محصول نوظهور نوکیا هم آنقدر قابل توجه و مهم است که باید در هر لیستی باشد، حتی اگر آخرین صندلی را به خود اختصاص دهد. شاید آن را یک اسمارت فون کمی سنگین وزن بدانید و ایراد بگیرید که اپلیکیشن های ویندوز فون آنقدر کم هستند که هنوز جای کار بسیاری دارند. اما هنگامی که مزایا و معایب را کنار هم بگذارید، نوکیا لومیا ۹۲۰ یک انتخاب عالی و خوش ساخت است. شما یک دوربین مجهز به پیور ویو دارید که هنگام فیلمبرداری هم به خوبی عکاسی شما را شگفت زده می کند. همچنین رزولوشن خارق العاده نمایشگر این اسمارت فون، چیزی نیست که قابل چشم پوشی باشد. درباره نرم افزار هم باید گفت که در کنار ضعف های ویندوز استور، نوکیا ابزارهای جذابی چون نوکیا درایو، مپز، سیتی لنز و اپلیکیشن موسیقی خود را بر روی لومیا ۹۲۰ عرضه کرده است. و آخر هم اینکه با لومیا ۹۲۰ چنان تنوع رنگ جذاب و چشم نوازی پیش رو دارید که دیگر رقبا را به راحتی در این خصوص به زانو در می آورد.




تاریخ انتشار : 25 دی 1391, 00:30



» اخبار مرتبط:

  • بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2012
  • آی‌فون‌های رنگی در راه بازار
  • نوکیا خبر جنجالی را تائید کرد
  • تلـفن هـای همـراه در سـال ۲۰۱۳ چـه شکـلی خواهـند بـود؟
  • 10 گوشی برتر هوشمند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟