مشروح اخبار


» برخی خیال می‌کنند هاشمی مفت به دست آمده



 در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه "اگر آقای احمدی‌نژاد اینجا بود سخنانم را صریح‌تر می‌گفتم"، اظهار کرد: صحبت من این است که در انتخابات ریاست جمهوری دهم باب....

راک نیوز :عسگراولادی  با بیان اینکه "اگر آقای احمدی‌نژاد اینجا بود سخنانم را صریح‌تر می‌گفتم"، اظهار کرد: صحبت من این است که در انتخابات ریاست جمهوری دهم باب تنازع را باز کردند و باب رقابت و تنازع را با یکدیگر مخلوط ساختند. به این صورت که ایشان با سه نامزد در رقابت بود اما وسط مناظره به هاشمی و ناطق نوری تاخت، در حالی که اصلا این دو شخصیت رقیب او نبودند اما ایشان در مناظره جدی‌ترین مبارزه‌اش با هاشمی بود.

 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: دشمن بیکار نیست و می‌خواهد کوشش ملی در سایه رهبری که برای رقابت ملی و اسلامی است، به تنازع تبدیل کند. نگذارید کار به نزاع بکشد.

 

وی با بیان خاطره‌ای از هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: برخی خیال می‌کنند که ایشان مفت به دست آمده و حرف‌های بی‌ربطی در مورد ایشان می‌زنند. البته من همه مواضع ایشان را قبول ندارم و انتقاداتم را در مجمع به ایشان می‌گویم. یکی از انتقادات من این است که ایشان نباید در ذهن مردم زاویه‌ای با رهبری داشته باشند، نباید درباره آنچه که رهبری تنفیذ کرده و کسی که رییس جمهور همه ما شده، بگوید که انتخابات آزاد نبوده و نباید بگوید که تقلب شده است.

 

عسگراولادی تصریح کرد: البته آنچه ایشان یقین کند حکم حکومتی است، اطاعت می‌کند ولی خودشان هم صاحب نظر و مجتهدند. نباید تصور کنیم که در جامعه تک‌صدایی است. باید صداها باشد اما همین که ولی امر حکم حکومتی داد، اطاعت کنیم.

 

وی ادامه داد: مهدی کروبی نیز تنها کسی است که در ریاست مجلس حکم حکومتی در رابطه با لایحه مطبوعات را اجرا کرد. ایشان تریبون مجلس را گرفت و گفت که فرمایش رهبری درباره لایحه مطبوعات را حکم حکومتی در نظر می‌گیرم و این لایحه را از دستور خارج کرده‌ام. برخی فکر می‌کنند که ایشان مفت به دست آمده.



تاریخ انتشار : 26 دی 1391, 01:38



» اخبار مرتبط:

  • احتمال نامزدی حسن روحانی بالاست/
  • علی مطهری: این حکم حکومتی، رئیس‌جمهور را از نظارت‌های بعدی مصون نمی‌کند
  • شرط هاشمی رفسنجانی برای پذیرش ریاست قوه قضاییه
  • بنزین را از5 به30 تومان رساندم اماآب ازآب تکان نخورد
  • مذاکره با آمريكا از منظر هاشمي/ناگفته ها از دیدار با رهبری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟