مشروح اخبار


» پروژه‌های آبرسانی گچساران در آستانه افتتاح



مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه‌های گچساران، گفت: پروژه آبرسانی باباکلان با اجرای حدود 7 کیلومتر خط لوله انتقال، حدفاصل چاه ها تا نخستین ایستگاه تکمیل شده است.

ایفندیاروبرخه عنوان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با مبلغ 19 میلیارد تومان اجرا شده است و بیش از 2000 نفر از این فاز پروژه بهره مند شد.

وی گفت: احداث 2 باب مخزن (جمعاً به حجم 550 متر مکعب) با اعتبار 3.5 میلیارد تومان از پروژه های چند ماه اخیر شرکت آبفا در شهرستان گچساران بود، این پروژه ها نیز 100 درصد تکمیل شده اند و جمعیتی بیش از 1300 نفر را پوشش داده اند.
برخه در خصوص طرح های فاضلاب هم گفت: فاضلاب بخشی از شهر دوگنبدان تمام شده و با اتصال انشعابات،90 مشترک جدید به شبکه فاضلاب گچساران اضافه میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: تلاش ما سامان دادن به شرایط آب گچساران است، خوشبختانه سد کوثر بسیاری از نگرانی های ما به ویژه در مرکز شهر دوگنبدان را کم کرده و در آینده نزدیک توسعه آبرسانی به این شهرستان به ویژه با اتکا به منابع بهتر از جمله سد کوثر را در دستور کار داریم و علاوه بر آن توسعه شبکه های فاضلاب به ویژه در مناطق پر جمعیت را نیز مد نظر خواهیم داشت.
منبع خبر: دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 14 آبان 1401, 12:47



» اخبار مرتبط:

  • آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی در شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی
  • افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت دهه مبارک فجر
  • افتتاح و کلنگ زنی 12 پروژه آبی در هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه اتصال رینگ مخازن آب سد کوثر دوگنبدان 38 پیشرفت فیزیکی دارد
  • افتتاح هفت پروژه آبرسانی و فاضلاب به مناسبت دهه فجر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟