مشروح اخبار


» مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مهمان شب یلدای امدادگران پایگاه سرگچینه؛امدادگران، همه دارایی هلال‌احمر هستند 



امشب و همزمان با شب یلدا مدیرعامل و جمعی از اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای (بین شهری ) شهید دلداریان در منطقه سردسیری سرگچینه در شهرستان بویراحمدشدند. 

به مناسبت طولانی ترین شب سال( یلدا )و احیای سنت‌های بومی و ایرانی و با هدف تقویت روحیه و قدردانی از زحمات مخلصانه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر که به صورت شبانه‌روزی و به دور از خانواده در پایگاه‌های بین شهری جاده‌ای در حال خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم عزیز هم استانی و هم وطن هستند، کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اعضای شورای معاونین جمعیت امشب ساعتی را به عنوان مهمان شب یلدا در کنار فرشتگان نجات خط مقدم هلال احمر سپری کردند. 
کاظم فلاحی دوست در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و رشادتهای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر که همواره در همه ساعات و تمامی روزهای سال در سخت‌ترین شرایط و با وجود کم و کاست ها با تمام توان و با روحیه مثال‌زدنی، به امداد و نجات مردم می‌شتابند، گفت: برای پاسداشت و زنده نگه داشتن رسوم قدیمی و سنتی ایرانی و تکریم اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر بنا شد ساعتی را در کنار این عزیزان باشیم تا با توجه به اینکه از خانواده های خود در این شب یلدا دور هستند احساس تنهایی نکند و با برپایی سفره‌ای به همین مناسبت لحظات خوشی را در کنارشان داشته باشیم.
فلاحی دوست افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر روح ، کالبد و همه دارایی این جمعیت‌اند و به هر مناسبتی سعی می کنیم قدردان زحمات آنها باشیم و مراتب محبت و سپاسگذاری خود را به آنها تقدیم نماییم.
وی تصریح کرد:  در همین راستا از همین فرصت استفاده می‌کنیم و در این شب یلدا برای همه عزیزان در سراسر استان و کشور آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و از خداوند منان خواهانیم همیشه در زندگی خود سربلند و پیروز باشند. 
در این برنامه هدایایی نیز توسط مدیرعامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد به امدادگران اهدا شد.



تاریخ انتشار : 30 آذر 1401, 21:17



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد: اعضای داوطلب، بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی جمعیت هلال احمر هستند
  • انتصاب جدید در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد+حکم
  • تقدیر فرماندهی تیپ ۴۸ سپاه فتح استان از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛ هلال احمر در امدادرسانی‌ به سیل زدگان خوش درخشید
  • پیام تسلیت مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمددر پی گذشت نجاتگر سوم شهرستان چرام
  • انتخاب مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با رای حداکثری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟