مشروح اخبار


» تساوی شهرداری گچساران در بازی بیرون از خانه



شهرداری گچساران که هفته گذشته در دیدار با تیم پرمهره بهمن شیراز  نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده ،اما امروز در یک بازی فیزیکی  توانست در خانه حریف با کسب حداقل امتیاز به گچساران برگردد.
به گزارش راک نیوز ،مهدی صادقی در گفتگو با...

شهرداری گچساران که هفته گذشته در دیدار با تیم پرمهره بهمن شیراز  نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده ،اما امروز در یک بازی فیزیکی  توانست در خانه حریف  کسب حداقل امتیاز به گچساران برگردد.
به گزارش راک نیوز ،مهدی صادقی  کمک مربی شهرداری در گفتگو با این رسانه افزود : دو تیم بازی فیزیکی  به نمایش گذاشتند   شهرداری گچساران در این بازی میهمان بهینه راهبر آباده بود که با گل دقیقه 81 سجادمرادی کاپیتان تیم توانست حداقل نتیجه را کسب کند.

alt

صادقی در ادامه افزود :البته در جریان بازی یک صحنه مشکوک به گل رقم خورد که میتوانست ما را برنده بازی بحساب آورد .کمک مربی بومی این تیم گچسارانی  از دیدار هفته آینده تیم خود در گچساران خبر دادکه میزبان تیم "دزیچه اصفهان "خواهند بود.
شهرداری گچساران با 17 امتیاز در رده چهارم جدول گروه خود در لیگ 3 کشور قرار دارد.بهمن شیراز.شهرداری اصفهان واستقلال یاسوج 3 رده بالای جدول را فعلا در اختیار دارند



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1391, 21:13



» اخبار مرتبط:

  • پیروزی شهرداری یاسوج بر گل‌گهر صدرنشین در سیرجان‌/تساوری نفت‌وگاز در تهران
  • شهرداری گچساران هم برد هم مساوی کرد
  • شعله های نفت در باران شمال/روز خوب گچسارانی ها
  • بالانشینی مردان لر در فوتبال کشور /پایتخت طبیعت خبر ساز شد
  • شرایط برای لیگ برتری شدن شهرداری مهیاست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟