مشروح اخبار


» آماده باش دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در پی اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی



معاون عمرانی استاندار از آماده باش دستگاه‌های استان در پی اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی خبر داد.

به گزارش راک نیوز،حاجی زاده در نشست ستاد مدیریت بحران استان، گفت: آمادگی تمام دستگاه‌ها و ارتقای سطح آمادگی با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در استان ضروری است .

وی با اشاره به اینکه به گفته کارشناسان هواشناسی در مناطق گرمسیری بارش باران و در مناطق سردسیری بارش برف و باران، یخبندان و کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود افزود: بر اساس پیش بینی های هواشناسی بارش در شهرستان‌های مارگون، دنا و بویراحمد به صورت برف است و باید مسئولان از همه توان خود برای مقابله با بحران استفاده کنند. 
معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: مرخصی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار استان تا اطلاع بعدی لغو و ماموریت‌ها با محدودیت انجام می‌شوند.
وی همچنین با انتقاد به عملکرد دستگا‌ها در بارش قبلی گفت:متاسفانه به دلیل آمادگی ضعیف، هرس نکردن درختان و فرسوده بودن برخی از زیر ساخت‌ها مشکلاتی در خدمات رسانی برای مردم به وجود آمد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری هم با انتقاد به نحوه اعلام تعطیلی مدارس گفت: متاسفانه درروز‌ها قبل نبود هماهنگی باعث شد تا بی نظمی در اعلام تعطیلی‌های مدارس صورت بگیرد که از این به بعد تمامی خبر‌های مربوط باید از کانال ستاد مدیریت بحران منتشر شود.
نیک روز همچنین با تاکید بر اعلام آمادگی دستگا‌ها گفت:در بارش پیش رو باید از ظرفیت نیرو‌های بسیج ومردمی استفاده شود.



تاریخ انتشار : 26 دی 1401, 18:25



» اخبار مرتبط:

  • لغو تمامی ماموریت‌ها و مرخصی‌های کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تعطیلی برخی مدارس کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و باران
  • بارش برف از فردا ظهر
  • معاون عمرانی از آمادگی کامل مدیریت بحران استان برای موج دوم بارش ها خبر داد
  • مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در روزهای تاسوعا و عاشورا/ مردم همچنان مراقب باشند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟