مشروح اخبار


» پیام نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز،در متن حجت الاسلام موحد آمده است:
وَنُـريدُ أَن نَـمُـنَّ عَـلَـى الَّـذيـنَ اسـتُـضـعِـفـوا فِـي الـأَرضِ وَنَـجـعَـلَـهُـم أَئِـمَّـةً وَنَـجـعَـلَـهُـمُ الـوارِثـيـنَ
دهه مبارک فجر، دهه به بار نشستن جانفشانی ها و رشادت های مردان و زنان آزاد و آزاد اندیشی می باشد که با رمز وحدت دینی و باور انقلابی و با هدایتگریِ رهبری دانشمند و بینشمند به نام روح الله خمینی«ره» به ثمر نشست و مهمترین ثمره و دستاورد آن: *استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی،* بود.
 *فجر پیروزی و تابش خورشید انقلاب، طلوع تحقق مشیت الهی و اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش بود که نهایتأ به تثبیت نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران انجامید* و هم اکنون به لطف حق و با تدابیر داهیانه و عالمانه ی رهبر حکیم و معزز نظام،حضرت آیة الله خامنه ای مدظله العالی، قطار توسعه و پیشرفت با وجود تمامی فشارهای سیاسی و تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه در حال حرکت است.
 ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات بنیانگذار علیم وفهیم انقلاب، حضرت امام خمینی رحمة الله علیه، شهدای گرانمایه انقلاب، دفاع مقدس،مدافع حرم و امنیت ، چهل و چهارمین بهار پیروزی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را محضر ملت شریف ایران به ویژه مردم وفادار استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه خویش تبریک عرض می نمایم .
باشد که همچنان صیانت از آرمان‌های انقلاب و توجّه به خواسته های به حقِّ سرمایه های اصلی نظام، یعنی مردم فهیم ،متمدن و وفادار به نظام ، در اولویت قرار گیرند.
محمّد موحد،
نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیه شهرستان های کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401, 19:49



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت عید سعید فطر
  • پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)
  • پیام تبریک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه فجر
  • پیام نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟