مشروح اخبار


» دعوت نماینده مردم گچساران و باشت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن



نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس سورای اسلامی گفت: حضور باشکوه حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت ایران و ناامیدی دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

سید ناصر حسینی‌پور در گفتگو با راک‌نیوز افزود: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و در طول ۴۴ سال گذشته مردم ثابت کرده‌اند که همواره حضوری چشمگیر در حمایت از آرمان‌های امام، رهبری و شهدا و نظام دارند.
وی بیان کرد: هرگاه مردم پشتوانه نظام بودند ما توانستیم قله‌های رفیع کمال و پیشرفت را فتح کنیم.
حسینی‌پور با بیان اینکه مردم پای آرمانهای نظام و انقلاب و شهدا محکم ایستاده‌اند گفت: دشمنان بدانند مردم همیشه  مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و در جاهایی که از مسئولین کوتاهی رخ داده آنها محکم ایستادند.
وی ابراز کرد: مردم در دفاع از ارزش‌ها، آرمان و خط امام همیشه ثابت قدم بودند و بار دیگر با حضور غیورانه و خالصانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.
حسینی‌پور اظهار کرد: امروز مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی امید بسته‌اند چرا که انقلاب اسلامی مطهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است.
وی گفت: امروز انقلاب اسلامی که در نوع خود مردمی‌ترین انقلاب در سطح جهان است الگوی بسیاری از ملتهای مسلمان قرار گرفته و دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند جلوی توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی را بگیرند.



تاریخ انتشار : 21 بهمن 1401, 15:33



» اخبار مرتبط:

  • دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
  • دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:با حضور پرشور در مراسم یوم الله 22 بهمن دشمن را برای هزارمین بار مأیوس کنیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟