مشروح اخبار


» نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:با حضور پرشور در مراسم یوم الله 22 بهمن دشمن را برای هزارمین بار مأیوس کنیم



نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:جمهوری اسلامی ایران با رهبری های پیامبرگونه امام خمینی و هدایت های رهبر معظم انقلاب امروزه در اوج قدرت در جهان می درخشد.

به گزارش راک نیوز،نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح زاگرس گفت: در چند دقیقه نمی‌شود خدمات نظام اسلامی بیان کرد و این امر قطعاً ممکن نیست.

 
حجت‌الاسلام محمد موحد افزود: به برکت انقلاب اسلامی ملت ما از بردگی نجات پیدا کرده و این را مدیون خون شهدا و مبارزه ملت ایران و به رهبری پیامبر گونه امام و هدایت های رهبر معظم انقلاب امروز ما در اوج قدرت اقتدار در جهان می درخشیم.
 
 وی تصریح کرد: امروز شاهدیم به برکت نظام اسلامی زیرساخت های شهر و روستاها شکل گرفته است وتوسعه متناسب برای همه انها فراهم شده است.
 
موحد با دعوت عموم مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن با هر جناح و سلایق سیاسی تصریح کرد: در ۲۲ بهمن با تمام توان و قدرت حضور پیدا کنیم و دشمن را برای صد هزار بار مایوس کنیم و  نشان دهیم پای انقلاب، نظام  هستیم و  همچنان به پای نظام و آرمان‌های شهدا ایستاده ایم.



تاریخ انتشار : 20 بهمن 1401, 11:32



» اخبار مرتبط:

  • اذعان نماینده مجلس به ناتوانی در برآورده کردن خواسته های مردم
  • پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
  • پیام نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر
  • سخنران مراسم یوم الله 22 بهمن در دهدشت مشخص شد
  • روز ٢٨خرداد تکرار کننده حماسه۵٧ خواهدبود/رئیسی برای رفع مشکلات معیشتی مردم آمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟