مشروح اخبار


» انقلاب بنیاد علوی در دیشموک؛ موحد:بنیاد علوی در محرومیت زدایی سنگ تمام گذاشت/نماینده عمرانی بنیاد علوی: حمایت ها و پیگیری های نماینده قابل تقدیر است



سید محمد موحد متذکر شد : بنیاد علوی در این سه سال خدماتی ارائه دادند که سال ها بر زمین مانده بود و کمک شایانی در محرومیت زدایی منطقه داشته است. حقیقتا باید از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش راک نیوز،در حاشیه سفر نماینده کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به شهر دیشموک جهت انجام دیدار مردمی، سید محمدموحد اظهار داشت: بنیاد علوی در این سه سال خدماتی ارائه دادند که سال ها بر زمین مانده بود و کمک شایانی در محرومیت زدایی منطقه داشتند.


سید محمد موحد متذکر شد : بنیاد علوی در این سه سال انقلاب و تحول عظیمی ایجاد نمود و پروژه هایی را که سال ها بر زمین مانده بود به سرانجام رساند و کمک شایانی در محرومیت زدایی منطقه داشته است و حقیقتاً باید از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.


وی همچنین در ادامه از عدم همراهی و همکاری دستگاه های دولتی با بنیاد علوی خرده گرفتند.


 


ایشان افزود: نیاز به اسم سازی من در پروژه ها نبود،همه خدمات متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خداوند ببیند کافی است.


 


نماینده عمرانی بنیاد علوی گفت : عملکرد بنیاد مستضعفان در دیشموک تاریخی و بی نظیر بود، از حمایت ها و پیگیری های نماینده محترم مردم در پشتیبانی از بنیاد علوی در کهگیلویه بزرگ تشکر می کنیم.


 


اردشیری افزود: بنیاد علوی از ابتدای حضور در استان به صورت ویژه در حوزه های مختلف در شهرستان لنده و بخش دیشموک به عنوان منطقه هدف در حال خدمت رسانی است.


انتهای پیام/



تاریخ انتشار : دیروز, 18:04



» اخبار مرتبط:

  • تلاش ها موحد و استاندار به ثمر نشست: بنیاد علوی در دیشموک مستقر شد/آغازی بر محرومیت زدایی در بام کهگیلویه
  • خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری
  • خبرهای خوش بنیاد علوی برای مردم چاروسا/تصویب شدن 50 میلیارد ریال برای عمران شهری قلعه‌رئیسی
  • تقدیر نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از خدمات بنیاد علوی در حوزه انتخابیه/ تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه بیشتر به راه‌های روستایی در این نشست
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ :رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان های کهگیلویه و لنده سفر می کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود