مشروح اخبار


» خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری



مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید و خبرهای خوشی داد.

به گزارش راک نیوز،مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد.

مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای ظرفیت‌های فراوان در  زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های خوبی کرده و برنامه ریزی هایی انجام داده تا ظرفیت‌ها به منصه ظهور گذاشته شود.
وی افزود: مهم ترین مقوله بنیاد مستضعفان در دیشموک ایجاد اشتغال پایدار است و در این منطقه در دو بخش زنبورداری و گیاهان دارویی کارهای بسیار خوبی انجام شد.
مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر در حوزه زنبورداری و  قریب به 400 نفر در کار گیاهان دارویی مشغول به کار شدند.
پناهی تصریح کرد: برنامه بنیاد علوی ایجاد اشتغال پایدار در تمام روستاهاست و امید می‌رود با همکاری مردم و حمایت شرکت زرفام کیشِ بنیاد علوی این امر محقق گردد.
مسعود پناهی گفت: تسهیلات برای این امر مهم بیش از ۵ میلیارد تومان است که قرار است از منابع تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ هم مبلغی قریب به ۵ میلیارد تومان یعنی در کل قریب به ۱۰ میلیارد تومان با این توصیف جهت اشتغال پایدار در زمینه زنبوردرای و گیاهان دارویی در نظر گرفته شد و این مبلغ قابلیت افزایش هم دارد.
بینا نماینده بنیاد علوی بیان کرد: پروژه زنبورداری بخش دیشموک با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرا شده و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال و توسعه اشتغال شده و عملکرد تولید عسل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.
در حاشیه بازدید از طرح های بنیاد علوی خبرنگار خبر دیشموک به همراه مدیرعامل اشتغال و مجموعه بنیاد علوی دیشموک با حضور در گلزار مطهر شهید محمد زمان تاراج با آرمانهای آن شهید والامقام  عهد خدمتگذاری و تجدید میثاق کردند.
پایان پیام/



تاریخ انتشار : 18 آذر 1402, 01:57



» اخبار مرتبط:

  • مقام برتر در نمایشگاه مناطق هدف بنیاد علوی کشور به دیشموک رسید
  • خبرهای خوش بنیاد علوی برای مردم چاروسا/تصویب شدن 50 میلیارد ریال برای عمران شهری قلعه‌رئیسی
  • ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان توسط بنیاد علوی دیشموک
  • مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده منصوب شد
  • ۲۰ شرکت دیگر در راه بورس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟