مشروح اخبار


» کلنگ زنی ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی کهگیلویه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان



ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی کهگیلویه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، رئیس بهزیستی دیگر مسئولان شهرستانی کلنگ زنی شد.


ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی کهگیلویه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار،محسن مظلومی معاون مدیرکل بهزیستی استان،معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کهگیلویه،رئیس بهزیستی دیگر مسئولان شهرستانی کلنگ زنی شد.


به گزارش راک نیوز،حجت‌الاسلام سید محمد موحد در آئین کلنگ زنی ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی کهگیلویه، گفت: احداث این ساختمان یکی از دغدغه های جامعه هدف بهزیستی این شهرستان بود که امروز کلنگ زنی شد.

وی با ابراز امیدواری، گفت: امید است که هرچه زودتر عملیات این ساختمان آغاز شود و در یک مدت زمان مشخص به بهره برداری برسد.

موحد با بیان اینکه احداث این ساختمان یک ضرورت بود، افزود: همه باید در این میدان دست به دست هم دهیم که ساختمان مرکز حمایتی بهزیستی زودتر به بهره‌داری برسد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری، افزود: امیدوارم در مابقی مراحل و مشکلات مجموعه هدف بهزیستی گام های دیگری جهت رفع آن‌ها برداریم.

همچنین علی‌اصغر شکرایی در این آئین اعتبار کل این پروژه را ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۴ افتتاح شود. 

وی با بیان اینکه این ساختمان در سه طبقه با ۱۲۰۰ متر زیربنا احداث می‌شود، گفت: در طبقه اول اورژانس اجتماعی و بخش اداری مرکز حمایتی، طبقه دوم سالن اجتماعات و دفتر مدیریت و در طبقه سوم خوابگاه خانه تلاش و امن و مرکز مراقبی پیش بینی شده است.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه به محرومیت سازمان بهزیستی در اعتبارات اشاره کرد و گفت: بیشتر مناسبت ها مربوط به بهزیستی است اما متاسفانه از کم‌ترین اعتبارات برخوردار است. 

در ادامه سید حمزه محقق‌زاده رئیس بهزیستی کهگیلویه را از مدیران فعال شهرستان عنوان کرد و گفت: ۴ میلیارد تومان برای اجرای فاز اول احداث ساختمان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: می‌طلبد این پروژه در استان مورد توجه اعتباری قرار بگیرد.



تاریخ انتشار : امروز, 11:24



» اخبار مرتبط:

  • کلنگ احداث ساختمان اداره بیمه سلامت گچساران به زمین زده شد
  • رئیس دست به کلنگ شد/کلنگ‌زنی برای ساختمان اداری پیام نور گچساران
  • آغاز عملیات ساخت ساختمان ساختمان و مجموعه فرماندهی انتظامی بهمئی
  • ساختمان اوقاف و امور خیریه و زائرسرای امام زاده آقا میر(ع) در دهدشت کلنگ زنی شد
  • آشتی کلنگ و زمین گچساران/کلنگ‌زنی ساختمان امدادی هلال احمر گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود