مشروح اخبار


» نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی: تلاش برای تحقق وعده های دولت وظیفه همه مسئولان است



نمایده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات خوب دولت در حوزه های مختلف رفاهی و محرومیت زدایی گفت: نیاز است همه مسئولان با تلاش جهادی و شبانه روزی در خدمات رسانی بهتر وعده های دولت خدمتگزار سیزدهم را تحقق بخشند.

به گزارش راک نیوز،حجت السلام سید محمد موحد عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی خدمات خوبی در حوزه های مختلف راهداری، مسکن روستایی، کشاورزی، مخابرات و دیگر حوزه ها انجام گرفت که این نشان از عملیاتی شدن برنامه های دولت رئیسی است.

وی بر خدمات رسانی بیشتر مسئولان تاکید کرد و گفت: نیاز است در این راستا همه نهادها با پیگیری و رفع مشکلات زمینه آرامش مردم را فراهم کنند.
موحد با اشاره به اینکه طی حدود ۲ سال اخیر وعده های دولت سیزدهم در شهرستان تا حدود زیادی تحقق پیدا کرد افزود: همه ما در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم مسئول هستیم و باید از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وی تصریح کرد: نیاز است همه مسئولان خدمات ارائه شده به مردم را برای امیدواری بیشتر اطلاع رسانی نیز کنند.
موحد خدمات ارائه شده طی چهل و چهار سال از انقلاب را قابل مقایسه با دوران حکومت پهلوی ندانست و اضافه کرد: به برکت انقلاب همه روستاهای حوزه انتخابیه از خدمات رفاهی و زیرساختی مناسب بهره مند هستند.
موحد نماینده جمعیت ۲۲۰ هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی است.



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1401, 00:38



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از خدمات بنیاد علوی در حوزه انتخابیه/ تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه بیشتر به راه‌های روستایی در این نشست
  • موحد در دیدار با وزیر ارتباطات؛ تاکید منتخب مردم کهگیلویه بزرگ بر تقویت زیرساخت های ارتباطاتی
  • نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده از سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به حوزه انتخابیه‌اش خبر داد.
  • نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس:خبرنگاران زبان گویای مناطق محروم باشند
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ :رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان های کهگیلویه و لنده سفر می کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟