مشروح اخبار


» توضیحات مدیرکل کار در خصوص اعتبارات مشاغل خانگی کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات مشاغل خانگی و حواشی به وجود آمده در این خصوص توضیحاتی داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات مشاغل خانگی و حواشی به وجود آمده در این خصوص توضیحاتی داد.

به گزارش راک نیوز، حمید رضا واعظی‌زاده در خصوص وضعیت اعتبارات مشاغل خانگی گفت: اعتبارات مشاغل خانگی استان ۸۶ میلیارد تومان بود که از خرداد ماه به چهار بانک پست بانک، توسعه تعاون، بانک کشاورزی و رفاه کارگران ابلاغ شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از مجموع ۸۶ میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خانگی، ۵۶ میلیارد تومان به دو بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران پرداخت شد و از مهرماه کار پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی آغاز شده است.
وی بیان کرد: دو هزار و چهار مورد طرح به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به این بانک‌ها ابلاغ شده که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است و مابقی در حال پرداخت است.
واعظی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و سی و پنج مورد طرح مشاغل خانگی  اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند، افزود: یک هزار و ۵۱۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی در خصوص برخی حواشی‌ پیرامون تسهیلات مشاغل خانگی که در برخی رسانه‌ها مطرح شده، گفت: سامانه مشاغل خانگی هک و اطلاعات دستکاری شد سایر استان‌ها هم با چنین مشکلی مواجه شدند اما مانند استان ما رسانه‌ها به آن نپرداختند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزارتخانه سامانه جدیدی برای مشاغل خانگی تعریف کرده که از امنیت بیشتری برخوردار است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با حذف امضاهای طلایی ۱۳ هزار مجوز کسب و کار در استان صادر شد.



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1401, 10:14



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:استقرار نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی باعث توسعه و توانمند سازی کسب و کارهای خرد و خانگی خواهد شد
  • خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات مشاغل خانگی برخوردار می شوند
  • نمایشگاه بزرگ عرضه وفروش محصولات خانگی در بازار بزرگ امام علی یاسوج برگزار می شود
  • استقرار نمایندگی اداره کار در شهرستان چرام/اولین رئیس این اداره معرفی شد
  • خروجی نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی. برخورداری همه شهرستان های استان از طرح "یارانه دستمزد"/ افزایش سهم تسهیلات روستایی و عشایری استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟