مشروح اخبار


» معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور:افرادی در رابطه با موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بازداشت شدند/ دستگیری‌ها در 5 استان بوده است



معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مورد مسمومیت‌های اخیر در مدارس گفت: در این رابطه برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند و به محض اینکه اطلاعاتشان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش راک نیوز،سید مجید میر احمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مورد مسمومیت‌های اخیر در مدارس گفت: وزیر کشور پس از ابلاغ ریاست جمهوری به صورت تمام وقت با همکاری وزارتخانه های و دستگاه‌های ذی ربط مسائل را دنبال می‌کنند.

وی افزود:‌ بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند وبه محض اینکه اطلاعاتشان کامل‌تر شد و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
میراحمدی با بیان اینکه البته مواردی هم که جنبه غیر معاندانه داشتند نیز افشا شدند، تصریح کرد: با حفظ آرامش ان‌شاءالله این مسئله هم مدیریت خواهد شد.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: دشمنان درصدد هراس افکنی و اخلال در نظام آموزشی کشور هستند و موضوع را بسیار بزرگتر از آنچه که هست منعکس می‌کنند.



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1401, 16:30



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت اعضای داعش در نقطه صفر مرزی
  • فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: دستگیری عاملان مسمومیت جوانان یاسوجی با متانول
  • عوامل اصلی تجمع روز جمعه در آرامگاه کوروش شناسایی و بازداشت شدند
  • "گزارش واقعه شیراز به زودی ارائه می‌شود"
  • معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:حوادث اخیر موجب دلسردی نیروی انتظامی نشود/نظارت مستمر پلیس برای جلوگیری از فروش مواد مخدر در فضاهای آموزشی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟