مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه: رسانه ها توجه ویژه ای به روز بزرگداشت شهدا داشته باشند



وی ضمن تاکید بر انسجام و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای کهگیلویه تصریح کرد:انتظار می‌رود رسانه ها نیز نگاه ویژه ای به این روز داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه: رسانه ها توجه ویژه ای به روز بزرگداشت شهدا داشته باشند 

وی ضمن تاکید بر انسجام و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای کهگیلویه تصریح کرد:انتظار می‌رود رسانه ها نیز نگاه ویژه ای به این روز داشته باشند.
به گزارش راک نیوز،سید عبدالعزیز موسوی پیش از ظهر امروز ۲۰ اسفند ماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز شهدا  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک ۲۲ اسفند بعنوان روز بزرگداشت شهدا ضمن تاکید بر انسجام و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای کهگیلویه تصریح کرد: بنیاد شهید در این راستا به تنهایی قادر نخواهد بود خدمات در خور و شایسته‌ای را ارائه کند لذا برای اینکه این خدمات به نحوه احسن ارائه شود نیاز به تعامل همکاری و هم افزایی سایر ادارات میباشد.
وی تاکید کرد: انتظار می‌رود رسانه ها نیز نگاه ویژه ای به این روز داشته باشند.
موسوی اصل با بیان اینکه باید فضای شهر را به نام شهدا مزین کنیم افزود: همه باید کمک کنند تا نام و یاد شهدا در بطن جامعه نهادینه شود بایستی با یکسری حرکت های تبلیغی و اجتماعی این وظیفه را انجام داد تا نشان دهیم که ما برای شهدا و راه شهدا و آرمان های آن ها ارزش قائل هستیم.
وی افزود: فعالان اجتماعی و فضای مجازی باید با ابزارهایی که در اختیار دارند نسل جوان و فعال جامعه را با سیره و روش شهدا آشنا کنند. زندگی شهدا سراسر رشادت و ایثار است و بی شک ترویج این روحیه در جامعه می‌تواند از بسیاری از آسیب ها ی اجتماعی جلوگیری کند.
رییس شورای هماهنگی بزرگداشت روز شهدا افزود: تمام دستاوردها و داشته های امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون و مدیون از خودگذشتگی و ایثار شهدا در هشت سال دفاع مقدس است، امروز در جامعه باید به زنده نگه داشتن یاد و منش شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه ای شود و بیشتر به این موضوعات پرداخته شود. 
وی ضمن دعوت از عموم مردم و خانواده شهدا در این یادمان خاطر نشان کرد: این روز بهانه ای است تا نام شهدا را در تمام عرصه های زندگی موثر بدانیم چرا که اینده ی جامعه به روحیه شهادت طلبی و مجاهدت نیاز دارد.
یاد واره سرداران شهید و شهدای شهرستان کهگیلویه روز پنجشنبه ۲۵ اسفند با حضور میهمانان کشوری و مشارکت مردم ولایتمدار کهگیلویه در دهدشت برگزار می شود



تاریخ انتشار : 20 اسفند 1401, 21:13



» اخبار مرتبط:

  • معاون فرهنگی بنیاد شهیدوامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد :ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد جامعه مهمترین اهداف اجرای برنامه‌های بنیاد در روز بزرگداشت شهدا است
  • سرپرست ارشاد باشت: سبک زندگی شهدا در باشت تبیین می‌شود
  • یادواره شهدا در کهگیلویه و بویراحمد صنفی برگزار شود
  • سرکشی مسئولان کهگیلویه از خانواده شهدا در دهدشت
  • شورای اداری شهر سوق پیرامون برگزاری یادواره 17شهید مفقودالاثر شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس بنیاد شهید برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟