مشروح اخبار


» طرح کالابرگ الکترونیک فرصتی برای خرید آسان در فروشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل تعاون کار روفاه اجتماعی :تعداد 550فروشگاه متصل به طرح کالا برگ در استان فعال هستند و مردم میتوانند از این فروشگاهها نسبت به خرید 10قلم کالای اساسی خود بدون محدودیت در انتخاب نام و نشان تجاری اقدام نمایند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی ،مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان گفت: طرح کالا برگ الکترونیک همزمان باسراسر کشور از اسفندماه جاری آغاز شده است ومردم استان  استقبال خوبی ازاین طرح ن داشته اند بگونه ای که تاکنون تعداد 4000خانوار از فروشگاههای متصل به طرح کالابرگ خرید کرده اند

وی تصریح کرد :تعداد 550فروشگاه متصل به طرح کالا برگ در استان فعال هستند و مردم میتوانند از این فروشگاهها نسبت به خرید 10قلم کالای اساسی خود بدون محدودیت در انتخاب نام و نشان تجاری اقدام نمایند
حمید رضا واعظی زاده اظهار داشت :ارزش خرید کالا برگ از ابتدای شروع طرح دراستان تاکنون قریب به 20میلیارد ریال بوده است که این عدد با توجه به استقبال خوب مردم  در حال افزایش است
وی افزود:یکی از هدف های  اصلی این طرح توجه به موضوع  امنیت ، سلامت  وحفظ ارزش غذایی  کالای های اساسی  در زندگی مردم  است.
واعظی زاده  تاکید کرد:  در این طرح اعتبار تمامی خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز رضایت از همراهی مردم  بیان کرد:برای سهولت در خرید مردم طرح هر دهستان یک فروشگاه پیش بینی شده  وبزودی عملیاتی خواهد شد .
خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند جهت مشاهده‌ میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه نمایند.
۱۰ قلم کالا شامل شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند و شکر در این طرح به عنوان امنیت غذایی مورد نظارت دولت است.
در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی فروشگاه‌های خُرد که مجهز به بارکدخوان شده‌اند، به این سامانه متصل و پذیرای هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند.



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401, 11:32



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:تضمین سلامت غذایی مردم با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک
  • 3 خبر جدید از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • واریز یارانه جدید 60 هزار تومانی به حساب هر ایرانی + جزئیات
  • تامین و عرضه کالاهای اساسی در فروشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تازه ترین خبر از زمان توزیع سبد کالا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟