مشروح اخبار


» تقدیر مدیرکل امور اقتصاد و دارایی از جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور در شورای اداری تجلیل می‌شود



مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی این استان به‌دلیل عملکرد خوب در فروش اموال مازاد قدردانی کرد. 

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی این استان به‌دلیل عملکرد خوب در فروش اموال مازاد قدردانی کرد. 

به گزارش راک نیوز،طاهر شریف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران فروش اموال مازاد دولت را فرصت مناسبی برای ادارات دانست تا از این طریق بتوانند بخشی از هزینه‌ها و دیون خود را جبران کنند.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بین همه ادارات دولتی این استان، سازمان جهاد کشاورزی بیشترین و بهترین عملکرد را داشته که در شورای اداری به ریاست استاندار از مدیر ارشد این دستگاه تجلیل خواهد شد.
شریف‌پور ادامه داد: از 32 میلیارد تومان پولی که از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد در سال 1401 وصول شده، مبلغ 28 میلیارد تومان آن مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است.
وی با بیان اینکه هنر مدیریت استفاده درست و به موقع از فرصت‌هاست، تصریح کرد: عملکرد آقای معتمدی‌پور در جهاد کشاورزی در شاخص‌های ارزیابی مربوط به حوزه اقتصاد و دارایی قابل تقدیر است. 
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همه پول حاصل از فروش اموال مازاد سازمان جهاد کشاورزی به همین دستگاه تخصیص داده می‌شود.
وی از مدیران همه دستگاه‌ها خواست تا همانند جهاد کشاورزی به این رسالت مهم عمل کنند و زمینه فروش اموال مازاد خود را طبق قانون فراهم کنند.



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1402, 02:58



» اخبار مرتبط:

  • قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همکاری جهاد کشاورزی استان با طرح نهضت ملی مسکن/ همه پای کار بیایند
  • اعلام آخرین مهلت ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی فارس
  • خبر خوش رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارات سیل تابستان گذشته تخصیص یافت
  • مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستگاههای اجرایی مکلف به فروش و مولدسازی اموال مازاد هستند
  • سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟