مشروح اخبار


» اجرای ۳۰عنوان برنامه به مناسبت هفته هلال‌احمر در کهگیلویه و بویراحمد



همزمان با فرارسیدن روز جهانی صلیب‌سرخ وهفته هلال‌احمر،؛جلسه شورای اداری هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به منظور تبیین و هم‌اندیشی برنامه‌های این هفته برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه بویراحمد در این جلسه با اشاره به برنامه‌های هفته هلال احمر در استان اظهار داشت: 16 تا 22 اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نام‌گذاری شده و در جمعیت هلال احمر استان به مناسبت گرامیداشت این هفته 30 عنوان برنامه پیش‌بینی شده است.

کاظم فلاحی‌دوست، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر و ایثارگر هلال احمر استان، نماینده ولی فقیه در استان واستاندار را  از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: دیدار روسای شعب با ائمه جمعه و فرمانداران نیز انجام خواهد شد.
شرکت کارکنان و اعضای داوطلب جوان و امدادگر شعب استان در نماز عبادی سیاسی جمعه و سخنرانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خطبه‌های نماز جمعه بخشی دیگر از برنامه‌های هفته هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد است.
فلاحی‌دوست تصریح کرد: کاروان سلامت و ویزیت رایگان و برپایی چادر سلامت با محوریت غربالگری تست قند و فشار خون، اجرای طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان، اجرای پروژه‌های حمایتی و داوطلبی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان و بیماران، برگزاری طرح حمایت ماندگار(اهداء خون) در سطح شعب استان با هماهنگی سازمان انتقال خون استان، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه داوطلبان و فراخوان عضویت در کانون‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و جوانان نیز از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان به‌منظور گرامیداشت هفته هلال احمر است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای امدادی، بررسی وضعیت آمادگی پایگاه‌ها جاده‌ای،کوهستان، برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده ، برگزاری مسابقات فرهنگی امدادی و ورزشی، معرفی نجاتگر ورزشکار دو با طناب جمعیت هلال احمر استان به مرحله کشور جهت ثبت رکورد جهانی، برپایی نمایشگاه‌های توانمندی جمعیت هلال احمر در طول هفته، حضور مدیر عامل و معاونان جمعیت در برنامه‌های آموزشی صدا و سیما مرکز استان، نیز در این هفته انجام می‌شود.
وی، نصب بنر هفته هلال احمر در معابر و میدان‌های اصلی شهر، درج پیام‌های آموزشی در روزنامه‌ها و سایت های استانی محلی را از دیگر برنامه‌های هفته هلال در استان ذکر کرد.

 در ادامه جلسه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان با بیان حدیثی از پیامبر(ص) گفت: خدمت‌رسانی هلال احمر عموما به قشر آسیب پذیر و نیازمند جامعه است و یکی از اولویتهای مهم در انجام این امور، اخلاق مداری و رابطه حسنه با مردم و دیگر دستگاهای اجرای است.
سید جواد موسوی‌امجد،دقت نظر و رعایت این اصل اخلاقی را ضروری دانست و عنوان کرد: ایجاد تعامل با دیگر دستگاهای خدمت‌رسان می‌تواند در ارائه خدمات به مردم از لحاظ کیفی و کمی اثر بخش باشد.



تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1402, 09:20



» اخبار مرتبط:

  • «انسان مهربان، دنیای آرام»/آغاز هفته گرامیداشت هلال احمر
  • انتصاب جدید در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد+حکم
  • جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • برگزاری یازدهمین دوره مسابقات المپیاد "اماده" هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد
  • انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در جمعیت هلال احمر کشور 
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟