مشروح اخبار


» بدهی 700میلیون تومانی مجموعه ورزشی شهید بشارت گچساران درآستانه تخریب قرار دارد



رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گچساران گفت :بدهی 700میلیون تومانی مجموعه ورزشی شهیدبشارت گچساران این مجموعه را در استانه تخریب قرار داده است. به گزارش خبرنگار...


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: بدهی 700 میلیون تومانی مجوعه ورزشی شهید بشارت گچساران این مجموعه را در آستانه تخریب قرار داده است.

اسماعیل پناهپوری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مجموعه ورزشی شهید بشارت گچساران به دلیل داشتن معارض، از سال 78 به حالت نیمه تعطیل و امروز به طور کامل غیر قابل استفاده شده است.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهید بشارت گچساران از سال 1358 تحویل اداره تربیت بدنی وقت و ورزش و جوانان فعلی گچساران شده است.

پناهپوری بیان داشت: درسال 1378پس از چندین سال، شخصی با ارائه سند رسمی، مدعی زمین این مجتمع ورزشی شد و در سال 1381 پس از شکایت به مراجع قضایی، قاضی پرونده حکم را به نفع شخص مدعی صادر کرد.

وی همچنین قیمت زمین این مجتمع ورزشی را براساس ارزیابی کارشناسان سازمان مسکن و شهرسازی بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و800میلیون تومان این بدهی به معارض زمین پرداخت شده است.

پناهپوری افزود: تاکنون بخشی از این مجتمع به دلیل عدم توانایی اداره ورزش و جوانان در پرداخت بدهی، با حکم قضایی توسط معارض تخریب شده است.

تعطیلی این مجتمع ضربه ای مهلک به ورزش گچساران است

وی بیان داشت: تعطیلی این مجموعه ورزشی در حالی که بیشترین پتانسیل ورزشکاران جوان در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد در گچساران وجود دارد ضربه ای مهلک به بدنه زیر ساخت های ورزشی این شهر است.

پناهپوری با بیان اینکه تاکنون چندین مرتبه مالک اقدام به تخریب مجموعه ورزشی کرده است، افزود: اگر حضور پیشکسوتان و ورزشکاران این شهر نبود تاکنون این مجموعه به ویرانه ای تبدیل شده بود.

وی اظهار داشت: اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در جهت تامین بدهی مجموعه ورزشی تا امروز به هیچگونه نتیجه رضایت بخشی منجر نشده است.

پناهپوری افزود: تخریب یک مجموعه ورزشی آن هم در شرایطی که  ورزش گچساران با کمبود اعتبار برای تامین تجهیزات و امکانات ورزشی روبرو است، یک اقدام تاسف بار در جامعه ورزشی است.

وی بیان داشت : در صورت تخریب این مجموعه ورزشی هزینه سنگینی متحمل اداره ورزش و جوانان گچساران خواهد شد چه بسا هزینه جبران این خسارت کمتر از تامین هزینه بدهی معارض نخواهد بود.

لزوم همکاری مسئولین برای راه اندازی مجتمع ورزشی

پناهپوری تاکید کرد: ورزش گچساران در حال حاضر در برخی از رشته های ورزشی مانند هاکی، فوتبال و شنا به جایگاه ارزنده ای درکشور رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: رفع مشکل مجموعه ورزشی شهید بشارت گچساران به دلیل کمبود اعتبار اداره ورزش و جوانان این شهر نیاز به همدلی بیشتر مسئولان و پیشکسوتان ورزش گچساران دارد.

پناهپوری افزود: امید است با همکاری دستگاه های اجرایی به خصوص شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران که نقش اصلی را در درخشش تیم های ورزشی گچساران در میادین ملی و بین اللملی داشته، در جهت رفع این مشکل گام های موثری برداشت.



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1391, 23:36



» اخبار مرتبط:

  • سالن ورزشی 1200 نفری گچساران به بهره برداری رسید
  • کلنگ احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان یاسوج به زمین زده شد
  • کلیه مکانهای ورزشی اد اره کل ورزش و جوانان استان پنجشنبه تعطیل است
  • دعوت از6 بازیکن تیم ‌نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی
  • فوتبال گچساران اوضاع مساعدی ندارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟