مشروح اخبار


» اخبار جدید حوادث در استان کهگیلویه و بویراحمد



رئیس اورژانس استان گفت: متاسفانه در این حادثه ۱ نفر فوت شده و ۵ نفر مصدوم شدند که مصدومین پس از اقدامات درمانی لازم توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید رجائی گچساران منتقل شدند.

تصادف زنجیره ای در گچساران یک فوتی و ۵ مصدوم بر جای گذاشت 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان ، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۹ و ۵۴ دقیقه امروز حادثه برخورد خودروهای پراید ،پژو ۴۰۵ ،بریلیانس و سقوط یکی از خودروها به دره به مرکز پیام گچساران اعلام شد.
وی افزود بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره ۱،۲ ، دژسلیمان ،هلال احمر و یک دستگاه خودروی آتشنشانی به محل حادثه واقع در خروجی گچساران بعداز فلکه نرگسی به سمت بهبهان اعزام شدند.
رئیس اورژانس استان گفت: متاسفانه در این حادثه ۱ نفر فوت شده و ۵ نفر مصدوم شدند که مصدومین پس از اقدامات درمانی لازم توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید رجائی گچساران منتقل شدند. 



**************************


تولد نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دیشموک 
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان ، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۱ دقیقه بامداد گزارش تلفنی مبنی بر کمک به مادر باردار در روستای لیراب از توابع دیشموک به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد.
وی بیان کرد: بلافاصله پایگاه اورژانس دیشموک به محل اعزام شد.
رئیس اورژانس استان در ادامه گفت : در حین انتقال مادر باردار، نوزاد پسر به کمک کارشناسان اورژانس ۱۱۵ آقایان حسن بزرگ امید و عادل پسنده به دنیا آمد و مادر و نوزاد در شرایط نرمال تحویل درمانگاه دیشموک شدند.
گفتنی است این مورد، دومین تولد نوزاد در آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک در دو ماه اخیر می‌باشد.


********************


واژگونی موتور سیکلت در کهگیلویه دو نفر را به کام مرگ کشاند
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان ، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد در شرح این خبر گفت: ۱ و ۵ دقیقه بامداد امروز حادثه واژگونی موتور سیکلت و سقوط به دره در تنگ هیگون به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های شماره ۱ و ۲ شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شدند افزود: پس از اقدامات لازم درمانی هر دو مصدوم به بیمارستان امام خمینی ره دهدشت منتقل شدند که متأسفانه به علت شدت جراحات هر دو نفر فوت نمودند



تاریخ انتشار : 19 خرداد 1402, 15:06



» اخبار مرتبط:

  • واژگونی خودروی پراید در محور دهدشت -چرام ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت+جزئیات
  • دو فوتی و دو مصدوم در حادثه محور گچساران_زیدون
  • اخبار حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱ فوتی و ۵ مصدوم در محور دهدشت _بهبهان
  • رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد: آتش سوزی کمباین در دهدشت دو نفر را روانه بیمارستان کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟