مشروح اخبار


» جمعی از مسئولین گچساران به حجة الاسلام و المسلمین حجازی تسلیت گفتند



در پي درگذشت والده امام جمعه شهرستان گچساران، جمعي از مسوولان با ارسال يادداشت و پيام تسليت اين مصيبت را به حجة الاسلام و المسلمین سید امین الله حجازی تسليت گفتند.

به گزارش راک نیوز؛ در پيام روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران آمده: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرتعالی، کلیه بازماندگان و مردم شریف شهرستان های گچساران وکهگیلویه، از درگاه احدیت برای روح بلند آن مرحومه علو درجات معنوی و برای کلیه بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجرجزیل مسئلت دارم.
حجت الاسلام و المسلمین سیروس حکمتی‌نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نيز در پيام تسليت خود آورده: رحلت بانوی مومنه، والده مکرمه را به حضرتعالی و سایر بستگان صمیمانه تسلیت می‌گویم. فرزندان شایسته، خدمتگزار و ولایی آن مرحومه ثمره خانواده‌ای صالح، مومن و متعهد است. از خداوند متعال علو درجات آن مرحومه را مسئلت نموده و برای شما و همه داغداران صبر و اجر و عزت و عافیت طلب می‌نمایم.
جمشید علیزاده مدیر تامین اجتماعی گچساران نيز در پيامي آورده: درگذشت مادر گرامی‌تان موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
اینجانب با ابراز همدردی، فقدان حضور پرمهر این مادر مؤمنه را به جناب‌عالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده علّو درجات و همجواری با بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و توفیقات روز افزون مسألت دارم.
ریحان محمدپور ده‌بزرگ نيز در پيام تسليت خود آورده: خبر درگذشت مادر ارجمند جنابعالی، مایه اندوه و تأسف گردید. فقدان آن بانوی پارسا و مادر پرهیزکار را به حضور شما و بستگان گرامی تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحومه، شکیبایی و سلامتی بازمندگان را از خداوند منان مسئلت دارم.



تاریخ انتشار : 14 مرداد 1402, 15:56



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت هاشمی،خاتمی،خمینی،خامنه ای به حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی
  • پیامهای تسلیت مدیران استان به استاندار
  • سردار خرم دل درگذشت مادر استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهیدان بشارت
  • پیام تسلیت مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد به دکتر روشنفکر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟