مشروح اخبار


» 6 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۴ تن آرد قاچاق از دو دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

کشف ۴ تن آرد قاچاق در کهگیلویه 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۴ تن آرد قاچاق از دو دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

  
به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دهدشت بهبهان ایست و بازرسی دایر کردند. 
  وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به دو دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.  
 موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۴ تن آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.  
 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.  

**************************

کشف کالاهای قاچاق در کهگیلویه 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 
 سرهنگ بهنام زمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه‌های راک و کلات ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودروهای عبوری محور دهدشت به پاتاوه به دو دستگاه خودروی پراید بار مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند. 
  وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۴ دستگاه ماشین لباسشویی ال جی و 2 دستگاه ال ای دی سامسونگ قاچاق کشف و ضبط کردند. 
  زمانی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 6 میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.  
 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا تاکید کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  
**************************
 دستگیری سارقان محتویات درون خودرو در کهگیلویه
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری دو نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
 سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران با انجام اقدام پلیسی و تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس دو نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.  
موسوی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۱ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند.  
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  
**************************
 کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف احشام قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و پنجا میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کوشک شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. 
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۵ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان‌های همجوار کشور برای صادرات غیرقانونی داشتند کشف و ضبط کردند.  
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.  
**************************
کشف ۱۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۱۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت نیسان خبر داد. 
  سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.  
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدـ 
**************************
 کشف آرد قاچاق در کهگیلویه
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۲۶ کیسه آرد قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ بهنام زمانی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دهدشت بهبهان ایست و بازرسی دایر کردند. 
  وی افزود: ماموران حین انجام ایست بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.  
زمانی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲۶ کیسه آرد قاچاق کشف و ضبط کردند. 
  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 8 شهریور 1402, 17:59



» اخبار مرتبط:

  • چند خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • کشف کالای قاچاق در کهگیلویه
  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟