مشروح اخبار


» در آستانه ی بازگشایی مدارس انجام گرفت/ بازدید سرزده بازدید معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مراکز آموزشی اعلام جرم در ترک فعل مدیران آموزش و پرورش در نارسایی های ایمنی فضای آموزشی



معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور سرزده در تعدادی از مدارس یاسوج از نزدیک عملکرد و وضعیت مراکز آموزشی را در آستانه بازگشایی مدارس برای سال جدید تحصیلی بررسی کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان و خبرنگار خبرگزاری میزان، حامد رهبر با تشریح کارکرد تعلیم و تربیت غیر رسمی و همچنین تأکید بر نقش تأثیرگذار و سازنده مدیران و کادر مدارس در تعلیم و تربیت نسل آینده خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف مطلوب در تعلیم و تربیت دانش آموزان باید زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به حوادث گذشته در برخی مدارس ناشی از ناایمنی ساختمان ها افزود: اماکن آموزشی ناایمن استان باید بازسازی و ایمن سازی شوند.
رهبر گفت: در صورت عدم رفع ایرادهای موجود، علیه مسئولان مدرسه اعلام جرم خواهد شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویر احمد وجود هرگونه نارسایی در مدارس را غیر قابل قبول دانست و افزود: مدیران در قبال حوزه تحت مسئولیت خود پاسخگو هستند و در صورت احراز ترک فعل، مورد تعقیب قانونی قرار می گیرند.
رهبر با اظهار نارضایتی و انتقاد از وضعیت نامطلوب و غیر قابل قبول برخی مدارس مورد بازدید از حیث ایمنی و تأسیسات گفت: موارد لازم به مسئولان مرتبط آموزش و پرورش طی بازدید سرزده، تذکر داده شد.
معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان درپایان اظهار کرد: در صورت عدم اقدام قانونی برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد



تاریخ انتشار : 26 شهریور 1402, 10:01



» اخبار مرتبط:

  • مانور بازگشایی مدارس در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
  • برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای مدارس و معلمان/ مدرسه کانون تحول می‌شود
  • تصمیم نهایی آموزش و پرورش در خصوص سال تحصیلی جدید
  • مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه مدیران مدارس برای ارتقای تعليم و تربيت است
  • هفته آخر شهریور هفته پاکسازی و آماده سازی مدارس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟