مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از استانداری کهگیلویه و بویراحمد



دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: معتمدین امر انتخابات باید از همه جناح ها، گروه ها و جریانات سیاسی باشند.

معتمدین امر انتخابات از همه جناح ها، گروه ها و جریانات سیاسی باشند

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: معتمدین امر انتخابات باید از همه جناح ها، گروه ها و جریانات سیاسی باشند.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جمشید حسینی خواه روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان در شهرستان دنا با بیان اینکه، معتمدین باید از همه جناح ها، گروه ها و جریانات سیاسی باشند گفت: معتمدین هیات اجرایی انتخابات نباید رابطه سببی و نسبی نزدیک و یا ارتباط سیاسی با کاندیدای انتخابات داشته باشند.
وی اظهار داشت: افرادی که قبلا یا هم ‌اکنون در ستادهای انتخاباتی و فعال تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بوده و هستند هم نمی‌توانند در هیات اجرایی انتخابات به کار گرفته شوند، شورای نگهبان و ستاد انتخابات این مورد را رصد می کنند.
حسینی‌خواه با بیان اینکه بر وضعیت همه حوزه اشرافیت کامل داریم، گفت: فرمانداران ما در مظان اتهام هستند اما قاطعانه می‌گویم از پاک‌ترین فرمانداران دوران انقلاب فرمانداران دولت فعلی هستند.
دبیر ستاد انتخابات استان تصریح کرد: فرمانداری را نمی شناسیم که بخواهد در این زمینه سو گیری کند که اگر چنین باشد همه اعضای ستاد انتخابات زیر سوال می‌روند.
وی گفت: اگر خدای نکرده فرمانداری دچار اشتباه سهوی و یا غیرسهوی شود هر چند که روز انتخابات باشد برکنار می‌شود و رئیس ستاد انتخابات استان بارها این موضوع را بیان کردند که در این خصوص تعارفی با هیچ فرماندار و بخشداری‌ نخواهد داشت.
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر خدای نکرده به وظایف شرعی و قانونی خود در قبال انتخابات عمل نکنیم در این دنیا و آخرت شرمنده و سرافکنده خواهیم بود.
وی با بیان اینکه، دلیلی ندارد فردای قیامت خودمان را برای کاندیدایی یا نامزد انتخاباتی فدا کنیم، فردای قیامت در محضر الهی هیچ کسی ضامن ما نخواهد شد گفت: شما توانمندی داشتید که دولت انقلابی شما را انتخاب کرده است.
وی با بیان اینکه تصویب شده که معتمدین هیات های اجرایی با دفاتر سیاسی فرمانداری ها هماهنگی داشته باشند، گفت در کار فرمانداران دخالت نمی کنیم اما تعامل و همفکری وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: علی رغم اینکه بخشنامه شده که معاون سیاسی فرماندار و بخشداران با تایید هیات نظارت متناظر می‌توانند به عنوان معتمد در هیات اجرایی باشند اما توصیه می‌کنیم از انتخاب معاون سیاسی فرمانداران در هیات های اجرایی خودداری شود چرا که عاقبت خوبی به همراه نخواهد داشت.
حسینی خواه بر بی ‌طرفی کامل مجریان امر انتخابات تاکید کرد و گفت: جلب اعتماد و اطمینان مردم موجب افزایش مشارکت بالا می ‌شود.
دبیر ستاد انتخابات استان، جهاد تبیین را تکلیفی مهم و اساسی به خصوص برای مشارکت انتخابات دانست و تاکید کرد هم در فرایند اجرای انتخابات و چه در حوزه مشارکت از ظرفیت فوق‌العاده رسانه ای بهره گرفت.

**************************************

فرماندار دنا:
خواهان انتخاباتی با تراز بالای امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم هستیم
فرماندار شهرستان دنا گفت: همه تلاش ها برای برگزاری انتخاباتی با تراز بالای امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم که راهبرد مقام معظم رهبری است بکار گرفته می شود.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کوروش درخشان‌زاده امروز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد به ریاست هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری که با حضور فرمانداران شهرستان های ۹ گانه استان و روسای کمیته ها برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت تاکید دارند که مجریان انتخابات این چهار اصل مهم و اساسی را سرلوحه قرار می‌دهند.
وی با بیان اینکه در امر انتخابات جز خواسته مقام معظم رهبری دغدغه ای نداریم تاکید کرد: هر مدیرشهرستانی که بخواهد از این خطوط قرمز عبور کند قطعا بدون اغماض و مصلحت اندیشی برخورد قانونی می‌کنیم.
فرماندار دنا با اشاره به اینکه همه در تلاشیم تا فضای رقابتی و واقعی مبتنی بر اصول در برگزاری انتخابات فراهم شود، گفت با ایجاد بستر لازم برای رقابت سالم و رعایت حقوق انتخاب کنندگان و نامزدها زمینه برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و با نشاط فراهم می شود. 
درخشان زاده عنوان کرد: مردم شهرستان دنا همیشه نشان دادند همواره پرشور در صحنه حضور دارند و می دانند این مشارکت و همبستگی آنها در عرصه انتخابات هم باعث یاس و ناامیدی دشمنان و هم می تواند نقش اثرگذاری در سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت و آبادانی این شهرستان داشته باشد.
درخشان زاده  با بیان اینکه شهرستان دنا دارای مردمی ولایتمدار، متعهد به انقلاب، نظام و ارزش های دینی است گفت: این شهرستان با ۴۸ هزار نفر جمعیت، ۱۲۶ روستا ، ۲ بخش و چهار دهستان دارای ظرفیت بالای گردشگری، صنایع دستی و تولیدات باغی است.



تاریخ انتشار : 6 مهر 1402, 09:54



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:انتخابات سالم با مشارکت حداکثری خواسته مقام معظم رهبری است
  • معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:فرمانداران براساس مُر قانون معتمدین هیات های اجرایی را انتخاب کنند
  • هم قسم شدن اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخاباتی سالم/انتخاب معتمدین متعهد، امانتدار و مومن/آغاز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی از یکشنبه 10 آذرماه
  • هیات اجرایی ستاد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس در گچساران انتخاب شدند+اسامی
  • قانونمداری و رعایت حق‌الناس از اولویت‌های فرمانداران در انتخابات
  • » اشتراک گزاری خبر

    • شهروند لنده

    • 6 مهر 1402 10:58
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    چطور ادعا میکنید فرمانداران این پاک‌ترین هستند درحالیکه همه اونا با معرفی نماینده گان مجلس معرفی شدن و خیلی جاها برا انتخاب مدیران معامله کردن .خودم به این دولت رأی دادم ولی این حرفتون جای بحث زیادی داره .برید ببینید چه معاملاتی صورت گرفت تا مدیران شهرستانها انتخاب شدن
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟