مشروح اخبار


» معاون رئیس جمهور آمریکا :خواهان مذاکره مستقیم با آیت الله خامنه ای هستیم



جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهارات خود اعلام داشته که کشورش آماده مذاکره مستقیم با ایران است و هر وقت آیت‌الله علی خامنه‌ای بخواهد این گفت‌و‌گو انجام می شود.
به گزارش...


جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهارات خود اعلام داشته که کشورش آماده مذاکره مستقیم با ایران است و هر وقت آیت‌الله علی خامنه‌ای بخواهد این گفت‌و‌گو انجام می شود. 

جوبایدن:خواهان مذاکره مستقیم با آیت الله خامنه ای هستیم

               

 

به گزارش راک نیوز ،  جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهارات خود اعلام داشته که کشورش آماده مذاکره مستقیم با ایران است و هر وقت آیت‌الله علی خامنه‌ای بخواهد این گفت‌و‌گو انجام می شود. بایدن روز شنبه گفته است که کشورش از تماس های دوجانبه ای که به کاهش اختلافات بین المللی بر سر برنامه اتمی ایران بینجامد، حمایت می کند.
بایدن در چهل و نهمین دوره کنفرانس سالانه امنیتی در مونیخ از مذاکرات میان آمریکا و ایران صحبت کرد. قرار است «علی اکبر صالحی»، وزیر امور خارجه ایران هم تا ساعاتی دیگر برای سخنرانی در این کنفرانس وارد مونیخ شود. یکی از جلسات امسال نشست امنیتی مونیخ تحت عنوان "مساله ایران و توازن قدرت در منطقه" برای روز یکشنبه ۱۵ بهمن (سوم فوریه) برنامه ریزی شده، انتظار می‌رود آقای صالحی در این جلسه، دیدگاه‌های جمهوری اسلامی در دفاع از ادامه برنامه هسته‌ای ایران را مطرح کند و به سئوالات حضار پاسخ دهد.


پیشنهاد مذاکره مستقیم آمریکا و ایران در حالی مطرح می شود که طرح جدید آمریکا برای تحریم اقتصادی علیه ایران در شرف اقدام است، با این حال ایران بارها اعلام داشته است که تا تغییر مواضع سخیف آمریکا هیچگاه وارد مذاکره نخواهد شد؛ به نظر می رسد در آستانه تحریم های جدید، آمریکا وارد بازی شده که نتیجه آن از هم اکنون مشخص است و این تنها یک نمایش سیاسی است؛ نمایشی که در آن آمریکا خواستار مذاکره و حل مشکلات موجود است ولی طرف ایرانی به هیچ وجه چنین خواسته ای نداشته و بنابر ادعای طرف غربی همچنان خواهان دستیابی به بمب هسته ای است!



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1391, 11:13



» اخبار مرتبط:

  • آمادگی اوباما برای مذاکره مستقیم با ایران
  • نامه روحانی برای رئیس جمهوری آمریکا
  • مذاکره با آمریکا؛ پیشنهاد روسیه، انکار ایران
  • مذاکره ایران و امریکا
  • اوباما آماده سفر به تهران ودیدار با آیت الله خامنه ای است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟