مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  
به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 
  وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تشدید گشت های محسوس و نامحسوس یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند. 
  موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. 
  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مرا تب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  
*************************
 کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در کهگیلویه 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی وانت پراید بار در این شهرستان خبر داد.  
به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با کالا ی قاچاق و ارز حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.  
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۸ دستگاه قهوه ساز، ۷۲ دستگاه خردکن و ۳۳ دستگاه ریش تراش قاچاق فاقد مجوز کشف و ضبط کردند.  
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 14 آذر 1402, 04:38



» اخبار مرتبط:

  • یک خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 6 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو با 12 فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • چند خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟