مشروح اخبار


» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:پلمب آجیل فروشی معروف به دلیل گرانفروشی



مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از پلمب واحد صنف آجیل و خشکبار به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت در آستانه شب یلدا خبرداد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از پلمب واحد صنف آجیل و خشکبار به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت در آستانه شب یلدا خبرداد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی کفت: در اجرای تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا و در گشت مشترک تعزیرات حکومتی یک واحد صنف آجیل و خشکبار معروف به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این طرح که از 15 آذر آغاز شده است، تا 30 آذر در دو شیفت صبح و عصر در تمامی شهرستانهای تابعه با حضور قضات تعزیرات از واحدهای صنفی ادامه دارد.
لقمانی گفت: گشت مشترک ویژه نظارتی یلدا با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمانهای صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صدا و سیما، بسیج اصناف، بهداشت، علوم پزشکی، استاندارد از صنوف میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، مرغ و ماهی، در تمام شهرستانها اجرا می شود.



تاریخ انتشار : 28 آذر 1402, 09:41



» اخبار مرتبط:

  • تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:بازار مسکن زیر ذره بین گشت های مشترک تعزیرات
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:خاموش شدن تنور ۲ نانوای کم فروش
  • مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشایی مدارس
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:پلمپ آرایشگاه مردانه به دلیل دریافت وجه اضافه از مشتری
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد : کشف قریب به ۳ تن آرد یارانه ای در گشت تعزیرات از انبار علوفه یک گاوداری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود