مشروح اخبار


» یکی از چهره های شاخص سیاسی استان و ایل سترگ دشمن زیاری به موحد پیوست



موج جدید و طوفانی موحد خواهی در شهرستان کهگیلویه به راه افتاده تا اثباتی بر خواست موحد توسط اکثریت مردم و بزرگان باشد پیوستن فعال سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی کشور به آقای موحد همچنان ادامه دارد.

به گزارش راک نیوز،موج جدید و طوفانی موحد خواهی در شهرستان کهگیلویه به راه افتاده تا اثباتی بر خواست موحد توسط اکثریت مردم و بزرگان باشد.

پیوستن فعال سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی کشور به آقای موحد همچنان ادامه دارد.
کاندیدای سابق حضور در انتخابات، دکتر نادعلی ولایتی، در تصمیمی بسیار درست و، حساب شده و اثرگذار حمایت رسمی خود از نماینده فعلی و کاندیدای شاخص انتخابات کهگیلویه بزرگ را اعلام کرد و با حجت الاسلام موحد بیعت نمود.
نادعلی ولایتی خیر و فعال فرهنگی هم استانی می باشد.
آقای ولایتی بسیجی و جانباز دوران دفاع مقدس از فعالان فرهنگی کشور در جایگاهای مختلف سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز،بسیج جهاد دانشگاهی، مرکز فرهنگی و دانشجویی امام و ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، موسسه تنظیم و نشر و آثار امام (ره) ، رئیس دفتر نخبگان حوزه و دانشگاه و دارای مقاله های مختلف در حوزه تبلیغ و فرهنگ، و دبیر جشواره بین المللی طریق جاوید (آرا و اندیشه حضرت امام (ره)) است.



تاریخ انتشار : 6 اسفند 1402, 18:29



» اخبار مرتبط:

  • جدایی لیدر شاخص از عدل هاشمی پور /پیوستن سرهنگ به اردوگاه موحد +عکس
  • کهگیلویه بزرگ بر مدار فیروزه ای/نیروهای کلیدی سردار هاشمی پور در سادات امام زاده علی علیه السلام به جریان مردمی سید محمد موحد پیوست
  • کهگیلویه بزرگ بر مدار فیروزه ای/نیروهای کلیدی سردار هاشمی پور در سادات امام زاده علی علیه السلام به جریان مردمی سید محمد موحد پیوست
  • پیام متفاوت فعال سیاسی هم استانی به مناسبت روز خبرنگار تبریک کافی نیست امروز ما مطالبه گر معیشت خبرنگاران باشیم
  • واکنش سید محمد موحد به دستگیری روح الله زم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟