مشروح اخبار


» رئیس ستاد انتخابات استان: رقابت 63 نامزد انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / 65 نفر انصراف دادند / فرصت تبلیغات انتخابات ساعت هشت صبح روز پنج شنبه به پایان می رسد



رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخاباتی، گفت: فرصت تبلیغات انتخابات ساعت هشت صبح روز پنج شنبه دهم اسفند ماه به پایان می رسد که نامزدها و هواداران آنها این موضوع را رعایت کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پایان مهلت انصراف نامزدهای انتخابات، گفت: هم اینک ۶۳ نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صحنه رقابت ۱۱ اسفندماه امسال حضور دارند.

به گزارش راک نیوز، سید جواد هاشمی مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار وزارت کشور، ۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که از این تعداد ۲۲ هزار نفر رای اولی بوده و برای اولین بار پای صندوق های رای حاضر می شوند.
وی افزود: تعداد نامزدهای باقی مانده در رقابت عرصه انتخابات ۲۳ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، ۱۸ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ۲۲ نفر هم حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح رکد: تمامی عوامل اجرایی انتخابات در استان ۱۷ هزار نفر هستند که شامل عوامل انتظامی، اجرایی، نظارتی، بازرسین، ناظرین هستند.
هاشمی با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی باید محور اصلی فعالیت داوطلبان انتخاباتی در استان باشد، افزود: روند انتخابات در این استان به خوبی در حال انجام است شور انتخاباتی در همه نقاط استان وجود دارد و داوطلبان در حال معرفی خود و ارائه برنامه هستند.
هاشمی ادامه داد: همه ملزومات مورد نیاز در اختیار فرمانداری ها و بخشداری ها قرار گرفته است و آماده برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند هستیم.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی از تشویش اذهان عمومی بپرهیزند، اضافه کرد: همه نامزدهای انتخاباتی را پای بند به آرمان های نظام، انقلاب و مسائل دینی می دانیم و توصیه می کنیم رفتارهای اخلاقی و دینی محور این افراد باشد.
وی عنوان کرد: به داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم توصیه می کنیم در فرصت باقی مانده تبلیغات از تخریب همدیگر خودداری کنند و تنها به معرفی خود و ارائه برنامه بپردازند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 8 اسفند 1402, 08:04



» اخبار مرتبط:

  • تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • پیش‌ ثبت‌نام ۳۵۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد/ اعلام سن و مدرک تحصیلی داوطلبان انتخابات مجلس
  • با اعلام وزارت کشور؛ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود
  • صلاحیت ۱۳۰ داوطلب نمایندگی مجلس از کهگلیویه و بویراحمد تایید شد
  • رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد:کارکنان دولتی متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۹ خرداد استعفا دهند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟