مشروح اخبار


» امام جمعه گچساران از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد؛ پیام تبریک امام جمعه به منتخب مردم شهرستانهای گچساران و باشت



امام جمعه گچساران، با صدور پیامی از حضور حماسی و مشارکت فعال مردم ولایی شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش راک نیوز؛ در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید عنایت هاشمی‌منش آمده است: إن تنصروا ٱلله ینصرۡکمۡ ویثبتۡ أقۡدامکمۡ
سلام و درود خداوند بر شما مردم مومن، وفادار و ولایتمدار گچساران، که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای دام ظله حماسه‌ای دیگر آفریدید و برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار بام نفت ایران افزودید.
این پیام می افزاید: حضور پر شور و باشکوه شما مردم غیور در انتخابات تمامی تلاش معاندین و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مأیوس نمودن مردم عزیز کشورمان و عدم مشارکت در انتخابات را ناکام گذاشت و با عزم‌ راسختان شکست و ناامیدی را برای دشمنان به همراه آورد.
در ادامه این پیام آمده است: شما مردم شریف با حضور باشکوه خودپای صندوق‌های رای بار دیگر پایبندی خود را به نظام اسلامی اثبات نموده و نشان دادید در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت و آرمانهای شهدا دارای اراده‌ای پولادین و همتی بالا و والا هستند. و حالا نوبت مسئولین است در انجام وظیفه و خدمت به مردم.
حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی‌منش در این پیام آورده است: اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا که با نثار خون پاک‌شان، عزت، استقلال و آزادی را برای همه ما به ارمغان آوردند، و تبریک به ملت قهرمان ایران اسلامی که برنده واقعی این انتخابات هستند، و تبریک به منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی و مجلس شورای اسلامی جناب آقای غلام‌رضا تاج‌گردون از حضور پر شور و حماسی و مشارکت حداکثری مردم، و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از هییت اجرایی، نظارت، قضایی، بازرسی، امنیتی، نظامی، انتظامی، خدماتی و اصحاب خبر و رسانه‌ به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در خصوص روند انتخابات، صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم به شکرانه این حضور، شاهد تلاش منتخبان نسبت به حل مشکلات مردم و رشد و تعالی شهرستان در عرصه‌های مختلف باشیم و زمینه مشارکت مردم را در ادامه امور جاری کشور فراهم نماییم.



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1402, 14:40



» اخبار مرتبط:

  • نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمدپيروزي روحاني را به حاميان وي تبريك گفت
  • تقدیر فرماندار گچساران از حضور حماسی مردم در انتخابات
  • فرمانده سپاه گچساران از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات تقدیر کرد
  • پیام تقدیر آیت الله ملک حسینی از حضور پرشور مردم در انتخابات/ مسئولان عالی نظام، قدر این امر را بدانند و دیگر اجازه توهین به آرای شما مردم عزیز را ندهند
  • دعوت فرمانده سپاه گچساران از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟