مشروح اخبار


» دعوت فرمانده سپاه گچساران از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران در پیامی در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد از عموم مردم دعوت کردند تا با حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات بر اقتدار نظام بیافزایند.

به گزارش راک نیوز؛ در پیام سرهنگ باقر پسنده آمده است؛ در تاریخ حیات ملت ها روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که عزت، عظمت و افتخار را در آیینه وجود آن ملت به نمایش می گذارد. بدون شک این افتخار نصیب جوامعی می گردد که با بیداری و هوشیاری هر چه تمام تر گره های تار و پود سرنوشت را با سر انگشتان تدبیر خود رقم زده و نامی جاویدان در تاریخ عصرها برای نسل ها به یادگار می گذارند.

 در ادامه این پیام عنوان شده است: ۲۸ خرداد از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ حماسه سیاسی امت اسلامی ایران است و هر رأی ما یک پیمان و تجدید میثاق با انقلاب رهبری و پاسداشت خون شهیدانی است که برگهای زرین افتخار را در کتاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران نگاشته اند.

سرهنگ پسنده اضافه کرد: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، لبیک به ندای ارزشمند رهبر حکیم و فرزانه آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله) است و تحقق شعار تولید پیشتیبانی ها و مانع زدایی ها مورد نظر آن رهبر فرزانه در گرو این حضور خواهد بود که مهر تایید بر این نظام مقدس است لذا از مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گچساران، دیار معبر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کنم تا دوش به دوش هم در سایه سار ولایت با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری از باب وظیفه، ایفاگر نقش حماسه ساز خویش در حماسه سیاسی کشور باشند.
گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین شوراهای شهر و روستا از ساعت هفت صبح روز جمعه بیست و هشتم خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1400, 08:12



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان به مردم برای مشارکت در انتخابات
  • فرمانده سپاه گچساران؛ انتخابات پرشور عامل قوام نظام اسلامی است
  • نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمدپيروزي روحاني را به حاميان وي تبريك گفت
  • رئیس شورای شهر دوگنبدان مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کرد
  • فرمانده سپاه گچساران در پیامی روز ۱۲ فروردین را تبریک گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟