مشروح اخبار


» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: برخورد با مخلان نظم و امنیت در فضای واقعی و مجازی



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از برخورد با مخلان نظم و امنیت در فضای واقعی و مجازی خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، سید علی ملک حسینی صبح امروز در حاشیه کارگروه انتظامی قضایی در مصاحبه ای از برخورد با مخلان نظم و امنیت در فضای واقعی و مجازی خبر داد.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این گفتگو اظهار کرد: در پی درگیری که شب گذشته در خیابان‌های امامت شهر یاسوج با توجه به وقوع برخی بداخلاقی ها و اقدامات مجرمانه در فضای مجازی و همچنین فضای واقعی، کارگروه بررسی فضای مجازی با حضور قضات دادسرا، نمایندگان اداره اطلاعات، پلیس فتا و پلیس اطلاعات برگزار و مقرر گردید ضمن پایش دقیق ،افرادی که با انتشار هرگونه محتوای مجرمانه ، تهدید آمیز، توهین آمیز، کذب و ... که باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی می‌شوند شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند.
وی افزودبا توجه به آثار اینگونه اقدامات در سلب آسایش روانی مردم و تضییع حقوق عامه، مرتکبین منتظر مجازات قانونی سنگین باشند.



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1402, 10:27



» اخبار مرتبط:

  • هشدار دادستان مرکز استان به مخلان نظم و امنیت / دستگیری عاملین نزاع در میدان عدل یاسوج / اشد مجازات در انتظار اراذل و اوباش
  • معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد: دستگیری ضارب سابقه دار در یاسوج
  • دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام خبر داد: دستگیری عامل انتشار فایل صوتی چرام
  • معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان: انتشار کلیپ درگیری در یاسوج، کذب محض فضای مجازی/ هشدار به انتشار دهندگان/ شناسایی و معرفی به دستگاه قضایی مسببین در دستور کار پلیس فتا
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی و تیراندازی در شهر یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟