مشروح اخبار


» مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد: میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود



مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

به گزارش راک نیوز،علی‌بخش شجاعی با بیان اینکه اولین محموله پرتقال تنظیم بازارشب عید وارد سردخانه‌های استان شده است افزود:۱۵۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع توزیع می‌شود.
وی اضافه کرد: تعاون روستایی استان ۱۲۰ تن سیب به صورت مستقیم در فصل برداشت از باغداران خریداری کرده است و در صورت نیاز بازار استان به زودی ۳۰ تن دیگر از طریق اتاق اصناف یاسوج تامین می‌شود.
شجاعی افزود: مکاتبات لازم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور انجام و بازدید میدانی از باغات پرتقال شهرستان جیرفت انجام شده است و از فردا همکاران شبکه تعاون روستایی استان در کارخانجات سورتینگ مرکبات جیرفت مستقر خواهند شد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا جنوب مطابق دستورالعمل ابلاغی به سردخانه تعاون روستایی استان حمل و ذخیره خواهد شد.
شجاعی تاکید کرد: همچنین میزان پنج تن خرما نیز برای ماه مبارک رمضان در استان ذخیره سازی خواهد شد و بازدید‌های لازم از کارخانه جات بسته بندی صوت گرفته است.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده است و از هجدهم تا بیستم اسفند ماه این غرفه‌ها برپا می‌شود.



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1402, 11:22



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل تعاونی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد:شبکه‌های تعاون روستایی آماده اجرای طرح میوه شب عید هستند
  • اعلام رضایت مدیرکل اقتصادی استاندار از عملکرد جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد/ پایان ذخیره میوه شب عید/ پرداخت مطالبات زیتون‌کاران
  • قیمت سیب و پرتقال شب عید تعیین شد/ هر کیلو ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان
  • معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد برپایی غرفه‌های توزیع میوه شب عید از ۲۲ اسفند/ قیمت میوه شب عید اعلام می‌شود
  • مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد: هر تصمیمی در مورد میوه شب عید با کمیته راهبری است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟