مشروح اخبار


» دو اشتباه فاحش داوری علیه پرسپولیس ؛ کارشناس داوری: گل پرسپولیس آفساید نبود/ اخطار کنعانی زادگان سخت گیرانه و اشتباه بود



در مجموع مهدوی کارش خوب بود و قضاوتش  اشکالی نداشت، اما به هر حال اخطار کنعانی زادگان سخت گیرانه و اشتباه بود، چون اگر اخطاری به بازیکنی می‌دهیم او یک موقعیت و حمله  آشکار را از حریف بگیرد، اما این بازیکن کاری نکرد و ۵، ۶ مدافع پرسپولیس هم پشت سرش بودند و نمی‌توانست اخطار داشته باشد، اما داور کارت زرد را به این بازیکن داد.   

به گزارش راک نیوز ورزشی ؛ نوذر رود نیل کارشناس داوری درباره قضاوت داور بازی پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در واقع  ۳ اتفاق مهم  در دقایق ۴۹، ۶۴ و ۹۰+۷ افتاد. دقیقه ۴۹ بازی، گل دوم  پرسپولیس آفساید نبود و  به طور کامل گل درست بود و کمک داور به علت جای گیری نادرست اشتباه کرد. دقیقه ۶۴ بازی، پنالتی پرسپولیس درست بود، اما داور مسابقه نتوانست تشخیص بدهد، چون زاویه دیدش خوب نبود و بازیکن مدافع با دست چپ زده بود و داور مسابقه در سمت راست بازیکن ایستاده بود و نتوانست صحنه را ببیند. کمک داور دوم را می‌توانیم نقد و تشویق کنیم، چون پنالتی را درست اعلام کرد و اخراج بازیکن هم به طور کامل صحیح بود، چون موقعیت آشکار گل را با دست خود گرفت.  

او افزود: دقیقه ۹۰+۷ بازی، باز هم کمک داور دوم یک آفساید  را  عجله کرد و گرفت، چون آفساید نبود، اما متاسفانه پرچم را بالا زد. در مجموع مهدوی کارش خوب بود و قضاوتش  اشکالی نداشت، اما به هر حال اخطار کنعانی زادگان سخت گیرانه و اشتباه بود، چون اگر اخطاری به بازیکنی می‌دهیم او یک موقعیت و حمله  آشکار را از حریف بگیرد، اما این بازیکن کاری نکرد و ۵، ۶ مدافع پرسپولیس هم پشت سرش بودند و نمی‌توانست اخطار داشته باشد، اما داور کارت زرد را به این بازیکن داد.   

کارشناس داوری در پایان گفت: وقتی ۳ اتفاق در یک بازی رخ می‌دهد ما تیم داوری را حساب می‌کنیم. کمک داور دوم در ۲ صحنه عملکرد انتقاد پذیری را داشت، اما د ردقیقه  ۶۴ کار قشنگی کرد و قابل تقدیر بود. در مجموع تیم داوری متوسط بود و آن طور که باید خوب باشند نبودند.  



تاریخ انتشار : 19 اسفند 1402, 05:52



» اخبار مرتبط:

  • پنالتی‌های پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان سوخت/قبل از گل سیاه‌جامگان خطای هند اتفاق افتاد/نمره ضعیف حاج‌ملک
  • پنالتی پرسپولیس صحیح بود
  • رودنیل درگفتگو با راک نیوز :دروازه‌بان ذوب‌آهن باید اخراج می‌شد نه بنگر
  • رودنیل: داور پنالتی راه‌آهن را ندید؛ چشمی و یک بازیکن راه‌آهن باید اخراج می‌شدند
  • گاف عجیب داور دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟